Kaip rašo CNN, į Kuala Lumpūrą skridęs lėktuvas 1977 metais buvo pagrobtas ir nepasiekęs tikslo rėžėsi į pelkę. Per katastrofą žuvo 100 žmonių, iki kovo 8-osios tai buvo kruviniausias incidentas Malaizijos aviacijos istorijoje.
„Praėjo 37 metai, tačiau iki šiol nežinome tiesos“, – teigė Rutha Parr, kuriai tuo metu, kai aviakatastrofoje žuvo jos tėvas Thomas, buvo 19 metų.
MH653 reiso pagrobėjas ar pagrobėjai taip ir nepaaiškėjo, nors juodųjų dėžių įrašuose buvo girdėti, kaip į kabiną įsilaužiama ir kaip nušaunami abu pilotai.
MH653 reiso pagrobėjas ar pagrobėjai taip ir nepaaiškėjo, nors juodųjų dėžių įrašuose buvo girdėti, kaip į kabiną įsilaužiama ir kaip nušaunami abu pilotai.
Lėktuvo pagrobimą tyrę pareigūnai sakė, kad pilotai buvo užpulti tuo metu, kai lėktuvas artėjo prie Malaizijos sostinės.
Buvo nustatyta, kad po to, kai buvo nužudyti pilotai, lėktuvas keistai manevravo, kol galiausiai rėžėsi į pelkę.
Netoli įvykio vietos buvę žmonės pasakojo matę liepsnas dar iki tol, kol lėktuvas trenkėsi į žemę. Kiti pasakojo, kad lėktuvas sprogo ore.
Siūlo nebeieškoti kaltų
CNN rado šioje katastrofoje žuvusių žmonių artimuosius, kurie ir po 37 metų negali ramiai kalbėti šia tema.
T.Sherringtonas pabrėžė, kad žuvusiųjų šeimos turėtų daugiau galvoti apie tai, kokie nuostabūs buvo artimieji, o ne ieškoti kaltų dėl nelaimės.
„Šią naštą su savimi nešiojuosi visą laiką“, – pasakojo Tomas Sherringtonas, kurio tėvas Richardas skrido MH653 reisu.
T.Sherringtonas sakė, kad jo tėvas buvo nuotykių mėgėjas ir labai linksmas žmogus, o atviras kalbėjimas apie nelaimę jam ir jo šeimai padeda susitaikyti su netektimi.
Jis pabrėžė, kad žuvusiųjų šeimos turėtų daugiau galvoti apie tai, kokie nuostabūs buvo artimieji, o ne ieškoti kaltų dėl nelaimės.
R.Parr ir T.Sherringtonas sakė, kad kiekvienas žmogus gedi savaip. „Po kurio laiko palengvėja, tačiau tos dienos pamiršti neįmanoma“, – pridūrė R.Parr.