Bandomųjų skrydžių metu Indonezijoje turėjo skristi lėktuvas, kurio borto numeris 95005. Tačiau gegužės 6 d. Mianmare jis buvo skubiai pakeistas kitu – dėl variklio gedimo. Per dieną buvo sutvarkyti draudimo dokumentai ir orlaivis turintis borto numerį 95004 skubiai parengtas transportavimui į Mianmarą. Pasak bendrovės atstovų, orlaivis buvo paruoštas parodomajam skrydžiui vos per kelias valandas.
„Pakeliui į Mianmarą atliekant techninį patikrinimą paaiškėjo pirmojo orlaivio (Nr. 95005) kritiniai gedimai – pratrūko variklio vamzdelis, o tuomet ištekėjo degalai“, – sakė Jungtinės Aviacijos Korporacijos pirmininko pavaduotojas Aleksandras Tuliakovas. Pranešama, jog pats variklio gamintojas išdavė dokumentą, leidžiantį transportuoti orlaivį į Maskvą, tačiau tik su tuo pačiu ekipažu.
„Sukhoi“ spaudos tarnyba patvirtino faktą, jog prieš pat skrydį lėktuvas buvo pakeistas, tačiau nepatikslino priežasties. Pagal oficialią versiją, lėktuvas išlaikė testą ir viskas buvo atlikta pagal iš anksto parengtą planą.
15min.lt primena, jog naujos kartos Rusijos konstruktorių keleivinis lėktuvas „Sukhoi Superjet-100“ dingo iš radarų 100 km nuo oro uosto per demonstracinį skrydį Indonezijoje.