Leidinys publikavo automatinius pranešimus, kurie buvo išsiųsti iš orlaivio, skridusio iš Paryžiaus į Kairą. Yra įrodymų, kad lėktuvo varikliai veikė normaliai. Vis dėlto lėktuvo kabinoje prieš jam dingstant iš radarų temperatūra buvo šoktelėjusi. Gauta informacija, kad temperatūros pokytis užfiksuotas ties dešiniuoju pilotų kabinos langu, prie kurio sėdėjo piloto asistentas.
Iš šios informacijos negalima spręsti apie tai, kas iš tiesų nutiko. Kaip skelbia naujienų agentūra „Reuters“, techninė orlaivio būklė prieš išskrendant iš Paryžiaus buvo normali.
Praėjusią savaitę paskelbta, kad „EgyptAir“ lėktuvas A320, kuriuo skrido 66 keleiviai, siuntė automatinius signalus apie dūmus kabinoje. Anksčiau skelbta, kad minėta automatinė sistema pranešė apie dūmus lėktuvo priekyje, taip pat apie skrydžio kontrolės sistemos gedimą. Tokie signalai buvo gauti likus maždaug trims minutėms iki prarandant ryšį su lėktuvu.
Neaišku, ar prieš nukrisdamas lėktuvas nukrypo nuo kurso ar manevravo. Buvo pasirodę teiginių, kad prieš nukrisdamas ir pradingdamas, lėktuvas staigiai pakeitė kryptį. Graikijos gynybos ministras Panas Kamenas sakė, kad pirmiausia lėktuvas pasuko 90 laipsnių į kairę ir tada 360 laipsnių į dešinę. Vis dėlto buvęs Egipto aviacijos pareigūnas teigia, kad nebuvo jokio neįprasto manevro.
Tuo metu aukšto rango Egipto teismo ekspertas nurodė, kad žmonių palaikų dalys, rastos oro bendrovės „EgyptAir“ 804-ojo reiso lainerio sudužimo vietoje, rodo, kad lėktuvo viduje galbūt įvyko sprogimas. Tačiau vėliau pasirodė pranešimų, kad tokie teiginiai yra klaidingi. Kaip skelbia „Reuters“, cituodama šaltinius artimus katastrofos tyrimui, jokių nuorodų į sprogimą nėra aptikta.
Orlaivis „A320“, skridęs iš Paryžiaus į Kairą, iš radarų dingo gegužės 19 d. Juo skrido 66 žmonės, tarp jų – 56 keleiviai.