19 kilometrų ilgio, 212 mlrd. rublių kainuosiantis tiltas, kurio statybą Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas yra pavadinęs istorine misija, bus ilgiausias Rusijoje ir vienas ilgiausių Europoje. Jį sudarys dvi dalys – automobiliams ir traukiniams.
Didelių problemų su pirmosios, automobiliams skirtos tilto dalies statyba nekyla – ją planuojama nutiesti pagal 2015-aisiais Rusijos vyriausybės patvirtintą planą, tai yra iki 2018 metų gruodžio vidurio.
Anot analitikų, šio projektų strigimas apnuogina dideles finansines, ekonomines ir politines problemas, su kuriomis susiduria Kremlius, siekdamas įpūsti gyvybės į merdėjančią Krymo ekonomiką.
Tuo tarpu antrosios tilto dalies užbaigimas atidėtas metams.
„Geležinkelio tilto statyba reikalauja daugiau laiko, yra techniškai sudėtingesnė, nes toks tiltas turi atlaikyti gerokai didesnę apkrovą. Be to, geležinkeliui būtina papildoma saugumo ir ryšio infrastruktūra. Todėl projekto įgyvendinimo laikotarpis pailgintas metais“, – paaiškino Federalinės kelių agentūros atstovas.
Tačiau, anot analitikų, šio projektų strigimas apnuogina dideles finansines, ekonomines ir politines problemas, su kuriomis susiduria Kremlius, siekdamas įpūsti gyvybės į merdėjančią Krymo ekonomiką.
Projektą įgyvendina bendrovė „Strojgazmontaž“, kuri iki tol užsiėmė dujotiekių ir jų infrastruktūros projektais. Kita vertus, kontrolinį jos akcijų paketą valdo artimas V.Putino bičiulis Arkadijus Rotenbergas, kuris pateko į JAV ir Europos Sąjungos paskelbtų sankcijų sąrašą. Tai neleidžia pritraukti finansavimo šiam projektui iš Vakarų.
Tiltą su Krymo sostine Simferopoliu sujungsiančios maždaug 300 kilometrų ilgio automagistralės statyba net neprasidėjo, projektuotojams dėl neaiškių priežasčių nesutariant su pusiasalio valdžia.