Paieškose dalyvaujantis Prancūzijos laivas „keliose vietose“ aptiko fiuzeliažo nuolaužų, rašoma katastrofos tyrimą atliekančios Egipto institucijos išplatintame pranešime.
Lėktuvas dingo gegužės 19 d., kuomet skrido iš Paryžiaus į Kairą. Orlaiviu skrido 66 žmonės.
Nuolaužų aptikta tyrėjams pirmadienį įspėjus, kad akustinius signalus skleidžiančių orlaivio juodųjų dėžių akumuliatoriai iki mėnesio galo išsikraus.
Tame rajone, kur, kaip manoma, sudužo „Airbus A320“, gylis siekia maždaug 3 000 metrų, o akumuliatorių, maitinančių skrydžio duomenų įrašymo įrenginius, energijos atsargų užtenka 4–5 savaitėms.
Tų įrenginių įrašyta informacija gali padėti tyrėjams nustatyti katastrofos priežastį.
Kaip skelbia BBC, tyrėjai ketina sudaryti rastų nuolaužų žemėlapį, kuris gali padėti ieškant likusių orlaivio dalių.
Teigiama, kad rastas nuolaužas užfiksavo laivo „Johnas Lethbridge'as“ įgula. Ji taip pat nufotografavo jas, tačiau nuotraukos viešai nėra paskelbtos.
Dėl kokios priežasties „EgyptAir“ patyrė katastrofą – lieka neaišku. Viena iš versijų – lėktuve įvyko sprogimas. Tokią versiją versiją po katastrofos iškėlė specialistai, radę ir ištyrę žmonių palaikų dalis.
Anksčiau oficialiai buvo patvirtinta, kad prieš „EgyptAir“ katastrofą lėktuve kilo gaisras. Dūmai buvo užfiksuoti lėktuvo tualete, esančiame dešinėje pusėje iš karto už pilotų kabinos, avionikos skyriuje.
Po to ACARS (Aircraft Communications Addressing and Reporting System) sistema pradėjo siųsti informaciją apie įvairius gedimus dešiniojoje priekinėje lėktuvo dalyje. Po poros minučių signalai nutrūko – lėktuvas sudužo.
Po lėktuvo katastrofos buvo iškelta teroristinio akto versija, tačiau jokia teroristinė organizacija dėl incidento neprisiėmė atsakomybės.
Gegužės pabaigoje buvo aptiktos kelios lėktuvo nuolaužos. Jos rastos jūroje į šiaurę nuo Aleksandrijos miesto.