Taigi nelaimės vietoje dirbančioms pajėgoms kol kas pavyko rasti iš viso penkis kūnus, praneša britų visuomeninio transliuotojo svetainė BBC.
Primename, kad pirmieji du žuvusiųjų kūnai buvo rasti dar vakar. Gelbėtojams taip pat pavyko rasti deguonies kaukę iš lėktuvo, o netoliese buvo pastebėta ir daugiau lėktuvo nuolaužų. Taip pat aptikta plūduriuojanti kuprinė su nešiojamuoju kompiuteriu.
„Air France“ lėktuvas dingo pirmadienį skrisdamas iš Rio de Žaneiro į Paryžių. Pareigūnai kol kas nežino, kas sukėlė lėktuvo, kuris skrido per audrų ir turbulencijos ruožą, katastrofą. Iš viso orlaiviu skrido 228 keleiviai.
„Air France“ keis lainerių greičio daviklius (Papildyta 20.43 val.)
„Air France“ pareiškė ketinanti greičiau pakeisti greičio daviklius bendrovės lėktuvuose „Airbus“, praneša britų visuomeninio transliuotojo BBC interneto svetainė.
Bendrovės atstovai tai pranešė pasigirdus nuomonei, kad į Atlanto vandenyną nukritusio lėktuvo A330 avariją lėmė greičio daviklių gedimas.
„Nemėgindama nustatyti galimų sąsajų su ta katastrofa, „Air France“ pasistengs greičiau pakeisti daviklius“, – sakoma bendrovės pareiškime.
Katastrofos priežastis tiriantys ekspertai teigia, kad kelios minutės iki nelaimės lėktuvo greičio davikliai ėmė strigti.
„Air France“ atstovai patvirtino, kad dar pernai gegužę buvo pastebėta „informacijos apie skrydžio greitį dingimo atveju“ lėktuvų A330 ir A340 reisų metu.
Oro bendrovė susisiekė su lėktuvų „Airbus“ gamintoju ir šis patarė „Air France“ pakeisti prietaisus.
Tačiau, kaip pabrėžia „Air France“, tose rekomendacijose nebuvo nurodyta, kad dabar naudojami greičio davikliai kelia grėsmę skrydžių saugumui.