Rinkimų komisijos atstovas: suskaičiuoti balsams Džordžijoje prireiks dar kelių dienų

Vadinamojoje „svyruojančioje“ JAV Džordžijos valstijoje, turinčioje 16 rinkikų balsų, liko suskaičiuoti daugiau kaip 47 tūkst. balsalapių, ketvirtadienį pranešė valstijos rinkimų komisijos atstovas Gabrielis Sterlingas.
JAV prezidento rinkimai: Donaldas Trumpas ir Joe Bidenas
JAV prezidento rinkimai: Donaldas Trumpas ir Joe Bidenas / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„Mums liko 47 277 balsalapiai“, – sakė jis žurnalistams per spaudos konferenciją.

G.Sterlingas pažymėjo, kad jiems suskaičiuoti prireiks dar kažkiek laiko. Remiantis jo prognozėmis, balsavimo biuleteniai gali būti baigti skaičiuoti praėjus 10 dienų nuo rinkimų dienos – lapkričio 3-osios.

„Tikimės kuo greičiau įnešti aiškumo į šių rinkimų rezultatus“, – sakė G.Sterlingas.

Naujausiais duomenimis, Džordžijoje nežymiai pirmauja dabartinis JAV prezidentas Donaldas Trumpas su 2 438 181 balsu (49,5 proc.), bet jį vejasi demokratų kandidatas Joe Bidenas, kol kas turintis 2 425 417 balsų (49,3 procento).

Pergalei užsitikrinti reikalinga bent 270 rinkikų balsų.

J.Bidenas šiuo metu turi užsitikrinęs 253 rinkikų balsus, o priskaičiavus 11 balsų iš pietvakarinės Arizonos valstijos jis jų turėtų 264.

Remiantis „Fox News“ ir naujienų agentūros AP prognozėmis, J.Bidenas dar antradienio vakarą tapo nugalėtoju šioje valstijoje. Visgi kiti leidiniai to dar nepripažino, nes Arizonoje tebesitęsia balsų skaičiavimas. J.Bidenas ten gana nemaža persvara pirmauja prieš D.Trumpą.

D.Trumpas atsilieka turėdamas 214 rinkikų balsų. D.Trumpas ir jo štabas ketina apskųsti balsavimo rezultatus kai kuriose valstijose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis