Iš viso skrido septyni naikintuvai-bombonešiai, bet du iš jų dingo iš radarų, naujienų agentūrai teigė šaltinis. Pilotai ir kiti įgulų nariai esą suspėjo katapultuotis – ore buvo pastebėti du išsiskleidę parašiutai. Tai įvyko Komsomolske prie Amūro.
Informaciją patvirtino ir Rusijos Federacijos gynybos ministerija.
Manoma, kad naikintuvų-bombonešiai pilotai neapskaičiavo saugaus atstumo tarp orlaivių. Kita galimybė – techninis gedimas, dėl kurio ir susidūrė lėktuvai.
Netrukus Totorių sąsiauryje pastebėtos švieselės – manoma, kad jas įjungė vieno arba abiejų susidūrusių naikintuvų-bombonešių įgulos.
Gynybos ministerija iš tiesų nurodė, kad gelbėtojai jūroje pastebėjo išsiskleidusį gelbėjimosi plaustą ir rado jame vieną iš sudužusių lėktuvų pilotą.
„Lakūną iš aptikto gelbėjimosi plausto paėmė sraigtasparnis Mi-8, priklausantis Rytų karinės apygardos paieškų ir gelbėjimo pajėgoms. Kaip pranešama iš įvykio vietos, lakūno būklė patenkinama“, – sakoma ministerijos pranešime.
Vėliau paskelbta, kad išgyveno ir dar vienas pilotas.
Kiek vėliau buvo paskelbta apie dar vieno piloto išgelbėjimą.
„Per pirmąjį priskridimą sraigtasparnis pakibo virš individualiojo gelbėjimosi plausto, ir lakūnas buvo įkeltas į sraigtasparnį. Lakūno būklė patenkinama“, – sakoma pranešime.
Ministerija nurodė, kad įprastuose mokomuosiuose skrydžiuose dalyvavę lėktuvai ginkluotės neturėjo.
Su-34 įgulą sudaro du lakūnai.
„Interfax“ šaltinis dar vėliau pranešė, kad vienas orlaivis sudužo, o kitas sugebėjo nusileisti su sugedusiu varikliu.
Kariuomenė tęsia naikintuvų-bombonešių įgulų paieškas. Ieškoti pilotų buvo pasiųstas lėktuvas An-12 ir du sraigtasparniai Mi-8.
Kariškiai nurodė, kad gelbėjimo operacija vyksta esant nepalankioms meteorologinėms sąlygoms – pučiant smarkiam vėjui ir esant aukštoms bangoms.