„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Rusijos kompanijos pasiūlymas darbuotojoms moterims: premija, jei darbe bus su sijonu

Viena Rusijos kompanija sulaukė aršios kritikos ir pasipiktinimo, internete pasklidus žiniai apie pasiūlymą savo darbuotojoms į darbą ateiti su sijonu ir už tai joms žadamą premiją, praneša BBC.
Moteris su sijonu
Moteris su sijonu / 123rf.com nuotr.

Aliuminio gamyba užsiimanti Rusijos įmonė „Tatprof“ sulaukė pasipiktinimo bangos internete pasiūliusi premiją savo darbuotojoms moterims už tai, kad šios į darbą ateitų vilkėdamos suknelę arba mūvėdamos sijoną.

Kompanijos nuotr./Rusijos kompanijos pasiūlymas darbuotojoms
Kompanijos nuotr./Rusijos kompanijos pasiūlymas darbuotojoms

Kaip teigia pati kompanija, tai – „moteriškumo maratono kampanija“, kuri bus vykdoma iki birželio 30-osios.

Pagal šią kampaniją, bendrovės darbuotojoms, kurios darbe vilkės suknelę arba sijoną „ne ilgesnius kaip 5 cm nuo kelių“ siūloma šimto rublių premija.

O tam, kad šią premiją tikrai gautų, reikalavimui paklususios darbuotojos kompanijos vadovybei turi nusiųsti savo nuotrauką, kurioje, žinoma, būtų užfiksuotos vilkinčios suknelę ar mūvinčios sijoną.

Toks Rusijos kompanijos elgesys supykdė interneto vartotojus, daugelis internautų negailėjo kritikos įmonei, piktindamiesi, kad tai „siaubingas elgesys su moterimi“.

Žinoma feminizmo idėjų skleidėja, tinklaraštininkė ir žurnalistė Zalina Maršenkulova savo „Telegram“ kanale šią „Tatprof“ kampaniją pavadino „naujienomis iš Viduramžių“.

Tuo tarpu pati įmonė Rusijos žiniasklaidai sakė atmetanti kaltinimus seksizmu ir pridūrė, kad „akcijoje“ sudalyvavo jau 60 moterų.

„Mes norėjome praskaidrinti savo darbuotojų dienas. Apie 70 proc. komandos pas mus įmonėje yra vyrai, tad tokios kampanijos padeda mums „atsijungti“ ir pailsėti. Tai puikus būdas suvienyti komandą“, – radijui „Govorit Moskva“ sakė „Tatprof“ atstovas.

Anot jo, daugelis moterų į darbą eina mūvėdamos kelnėmis, tad ši įmonės kampanija „skatina įmonės moteris pajusti savo moteriškumą ir žavesį, kuomet jos renkasi darbe vilkėti suknelę ar sijoną“.

Koldūnų gaminimo varžybos

Tai ne vienintelė pačios įmonės taip vadinama „moteriškumo kampanija“, „Tatprof“ birželį žada surengti ir koldūnų gaminimo varžybas.

Anot įmonės atstovės Anastasijos Kirillovos, ši idėja gimė pačiam įmonės direktoriui Sergėjui Račkovui.

„Jis labai susirūpinęs šiuo klausimu – lyčių vaidmenų maišymusi. Ir labai nori išlaikyti kiekvienos kompanijos darbuotojos moteriškąją esmę, kad jaunos darbuotojos nesikirptų trumpai plaukų, nevaikščiotų su kelnėmis, kad jos užsiimtų rankdarbiais ir visą savo šilumą skirtų auginamiems vaikams“, – sakė Anastasija Kirillova.

Kompanija taip pat rengia varžybas ir savo darbuotojams vyrams. Praėjusią savaitę buvo surengtas prisitraukimų konkursas.

„Tatprof“ buvo įkurta 1990 metais, savo gaminius įmonė yra tiekusi 2014 metais vykusioms Žiemos olimpinėms žaidynėms Sočyje ir 2018 metų Pasaulio futbolo čempionatui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“