Šampano upės, daugybė auksinių papuošalų, demonstruojami garsių dizainerių drabužiai, gražios jaunos blondinės ir senstelėję jų vyrai – toks anksčiau buvo į Austriją atvykstančių rusų stereotipas. Kaip teigiama leidinyje, dabar toks rusų įvaizdis keičiasi, o austrų verslininkai stengiasi rasti kelius į čia iš Rusijos atvykstančių turtuolių širdis ir, žinoma, pinigines.
Pavyzdžiui, italų vestuvėms skirtų drabužių salonas klientes kviečia vokiečių, anglų ir rusų kalbomis, prekybos centre „Steffl“ šokolado pardavėjai gamina šokoladines matrioškas. Madingų drabužių parduotuvėse samdomi rusiškai kalbantys darbuotojai, o prašmatnus prekybos centras kviečia klientus, iškaboje siūlydamas rusiškus produktus – „viską nuo Krymo šampano ir degtinės iki saldumynų, konservų ir ikrų“.
Centrinės Vienos gatvės verslininkus vienijančios asociacijos vadovas teigia, kad atvykėliai rusai labiausiai domisi Italijos mada. Jis pastebi, kad pamažu dingsta „naujųjų rusų“ susidomėjimas mados dirbiniais, kuriuose svarbiausia – didžiulis prekinis ženklas. Dabar šie atvykėliai jau susipažinę su mados naujovėmis ir jiems nebėra svarbus primygtinis savo padėties ir turtų demonstravimas. Tad „naujųjų rusų“ žaviosios draugės renkasi tokius prekinius ženklus kaip „Stella McCartney“, „Balenciaga“, „Isabel Marant“. Tiesa, viduriniosios klasės rusų keliones į Vieną organizuojančios agentūros atstovų teigimu, šie keliautojai ir toliau ištikimi tokioms firmoms kaip „Louis Vuitton“, „Hermes“, „Dolce & Gabbana“, „Max Mara“.
Tiesa, pastebima ir kita tendencija. Anksčiau Vienos parduotuves šlavusių rusų vietą gali užimti kinai – atvykėlių iš šios šalies skaičius jau šių metų pabaigoje gali viršyti rusų. Tai kiek keis ir Vienos parduotuvių verslo kryptį – teigiama, kad rusai labiausiai mėgsta pirkti brangius drabužius, o kinai – laikrodžius ir papuošalus.