Organizatorių grupės žemėje nariai nuskubėjo prie orlaivio Lamberto-Sent Luiso tarptautiniame oro uoste, kai lėktuvas itin ilgais sparnais ir turintis keturis elektrinius variklius nutūpė 6 val. 27 min. Grinvičo (9 val. 27 min. Lietuvos) laiku.
„Jaučiuosi (tarsi) grįžęs iš kito pasaulio, – pilotas Bertrand’as Piccard’as sakė nusileidęs. Pasak jo, grįžti prie įprasto gyvenimo jam buvo „beveik šokas“.
Nors ore išbuvo daug valandų, B.Piccard’as tvirtino: „Iš tiesų nejaučiau nuovargio. Jaučiau, kad man labai pasisekė, jog esu ten viršuje.“
Nusileidimas buvo tiesiogiai transliuojamas organizatorių tinklalapyje live.solarimpulse.com.
B.Piccard’as pakilo iš Dalaso-Fort Vorto oro uosto Teksase pirmadienį 9 val. 6 min. Grinvičo (12 val. 6 min. Lietuvos) laiku, pradėdamas trečiąjį iš penkių etapų skrydyje per Jungtines Valstijas, kuriuo siekiama reklamuoti atsinaujinančių šaltinių energetikos technologijų potencialą.
Sent Luisas buvo pasirinktas kaip „Solar Impulse“ stotelė Vidurio Vakaruose, siekiant pagerbti aviacijos pionierių Charlesą Lindberghą ir jo lėktuvą „Spirit of St. Louis“, kuris pirmasis nuskrido nesustodamas iš Niujorko į Paryžių.
Kelionė iš Teksaso į Misūrį buvo iki šiol ilgiausiai trukęs B.Piccard’o skrydis tuo vienviečiu lėktuvu.
Dėl galingų audrų, kurios penktadienio vakarą nusiaubė Sent Luiso apylinkes, „Solar Impulse“ angaras tapo netinkamas naudoti, todėl organizatoriai išskleidė „revoliucinį pripučiamą statinį“, kuris buvo panaudotas „pirmąjį kartą“.
„Solar Impulse“ projektas, finansuojamas ir vadovaujamas B.Piccard’o bei kito šveicaro piloto Andre Borschbergo (Andrė Boršbergo), ketina pademonstruoti, ką galima pasiekti visiškai nenaudojant iškastinio kuro, taip pat tampa įžanga į „svarbiausią tikslą“ – skrydį aplink pasaulį, kurį planuojama atlikti 2015 metais.
Pirmasis „Solar Impulse“ skrydžio per Jungtines Valstijas etapas įvyko gegužės 3-ąją, kai B.Piccard’as nuskrido iš San Fransisko Kalifornijoje į Finiksą Arizonoje.
Pagal skrydžio tvarkaraštį, kiekvienoje stotelėje lėktuvas praleis iki dešimties dienų, pristatant visuomenei jo technologijas. Kitas sustojimas planuojamas JAV sostinėje Vašingtone, kol šis skrydis baigsis Niujorke liepos pradžioje.
Energija propelerius sukantiems varikliams tiekia 12 tūkst. saulės baterijų.
„Solar Impulse“ taip pat gali skristi naktį, pakildamas į 8 230 metrų aukštį, o vėliau lėtai sklęsdamas žemyn ir beveik nenaudodamas energijos, kol patekėjus saulei vėl pradeda veikti baterijos.