Anot ispanų menininkės Yolandos Dominguez, „Multiópticas“ reklamoje padaro analogiją tarp objekto (akinių) ir moterų, pastarosios sudaiktinamos ir charakterizuojamos kaip „prieinamas aksesuaras“, kurį „vyras gali keisti tiek kartų, kiek nori“.
Tad moterų teisių gynėjos kartu su šia menininke priešaky Sevilijoje (miestas pietų Ispanijoje) nusprendė padaryti eksperimentą – apsirengusios taip pat, kaip reklamos veikėjos, leidosi per minėto prekės ženklo optikos salonus neva įsigyti akinių. Šio „žygio“ rezultatas – kitų klientų bei salonų darbuotojų įžeidžiančios joms skirtos replikos ir aštuonis kartus iškviesta policija.
Jau yra sukurtas vaizdo siužetas apie šį moterų „žygį“ po optikos salonus, kurio pabaigoje jos prašo „Multiópticas“ nustoti transliuoti reklamą ir kreipiasi į visus reklamos kūrėjus, kad šie reklamas kurtų be seksizmo apraiškų jose.
Nėra skelbiama, ar „Multiópticas“ nustos transliuoti reklamą, tačiau optikos salonų tinklas jau viešai atsiprašė ir teigė, kad reklama buvo klaidingai suprasta. Esą „reklamoje yra ne viešnamis, o baras“. Ateityje „Multiópticas“ žada atidžiau rinktis idėjas, reklamuojant gaminius.