Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Šokiruojanti reklama prieš kankinimą: „Rokenrolo ateitis – Justinas Bieberis“

Naujausioje „Amnesty International“ reklaminėje kampanijoje prieš kankinimą – sumušti įžymūs žmonės. Po jų sutinusiais nuo mušimo veidais – frazės, kurių jie tikriausiai niekada laisva valia neištartų.
„Amnesty International“ reklama
„Amnesty International“ reklama

Reklamoje su pankrokeriu Iggy Popu – frazė „Rokenrolo ateitis – Justinas Bieberis“. Kinijos okupuoto Tibeto religinio lyderio Dalai Lamos nuotrauka lydima užrašo „Žmogus, kuris sulaukęs 50 metų neturi „Rolex“ laikrodžio – nevykėlis“. Mados kūrėjo Karlo Lagerfeldo – „Elegancijos viršūnė yra havajietiški marškiniai ir šlepetės per vieną pirštą“.

„Amnesty International“ reklama
„Amnesty International“ reklama

Visos trys reklamos palydimos fraze „Kankinamas žmogus pasakys bet ką“. Taip „Amnesty International“ siekia pabrėžti ir nežmonišką kankinimų žiaurumą, ir jų neveiksmingumą siekiant išgauti informacijos.

Anot „Amnesty International“ Belgijoje vadovo Philippe Hensmanso, kai kurios vyriausybės tikina, kad kankinant žmones jos sugeba gauti neįkainojamos informacijos. „Tačiau istorija parodė, kad kankinami žmonės dažniausiai pasakys bet ką, kad tik skausmas liautųsi – visą tiesą, jos dalį arba melą“, – sakė jis „Euro news“.

„Amnesty International“ reklama
„Amnesty International“ reklama

„Negalėtumėte įsivaizduoti Iggy Popo, sakančio, kad Justinas Bieberis yra rokenrolo ateitis. Mums tai pasirodė netradicinis, tačiau ne sentimentalus būdas patraukti visuomenės dėmesį į tragišką realybę, kuri dažniausiai yra kruopščiai slepiama“, – pridūrė Ph.Hensmansas.

Gegužės mėnesį „Amnesty International“ pradėjo kampaniją, nukreiptą prieš kankinimus. Pasak organizacijos, nors kankinimai daugelyje valstybių yra oficialiai draudžiami, jie vis tiek vykdomi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?