Sudužusio „Germanwings“ lėktuvo aukų artimieji padavė į teismą JAV mokyklą

Vokietijos oro bendrovės „Germanwings“ lėktuvo, sudužusio praėjusiais metais, kai pilotas tyčia nukreipė lėktuvą į kalno šlaitą Prancūzijos Alpėse, artimieji trečiadienį pateikė ieškinį JAV skraidymo mokyklai, kuri mokė tą pilotą valdyti lėktuvą.
Andreasas Lubitzas
Andreasas Lubitzas / „Scanpix“/AP nuotr.

„Andreas Lubitzui, tam savižudžiui pilotui, nereikėjo išvis leisti dalyvauti“ mokymo programoje Oro linijų mokymo centre Arizonoje (Airline Training Center Arizona, Inc) (ATCA), sakė teisininkas Brianas Alexanderis, pateikęs ieškinį, kuriuo dėl artimo žmogaus mirties reikalaujama piniginės kompensacijos iš kaltininko, federaliniame teisme Fenikse, Arizonoje.

Ieškinys pateiktas 80 asmenų vardu; jų artimieji žuvo 2015 metų kovo 15 dieną, kai sudužo „Germanwings“ lėktuvas A320. Šiems asmenims atstovauja advokatų „Kreindler and Kreindler“, kartu su Didžiosios Britanijos, Vokietijos ir Nyderlandų teisininkais.

Per aviakatastrofą žuvo visi 150 lėktuve buvę žmonės, tarp kurių buvo ir A.Lubitzas.

Tyrėjai išsiaiškino, kad A.Lubitzas sirgo depresija ir buvo linkęs į savižudybę, o šie faktai iškėlė klausimų dėl pilotų sveikatos tikrinimo tvarkos, taip pat gydytojo ir paciento santykių konfidencialumo.

A.Lubitzui buvo leista toliau skraidyti, nors jis per kelerius ankstesnius metus dešimtis kartų lankėsi pas gydytojus.

Po šios tragedijos Europos aviacijos saugumo agentūra (EASA) rekomendavo oro bendrovėms pasirūpinti, kad pilotų kabinoje visada būtų bent du įgulos nariai, iš jų bent vienas kvalifikuotas pilotas.

A.Lubitzas mokėsi ATCA mokykloje nuo 2010-ųjų lapkričio iki 2011-ųjų kovo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kaip sutrumpinti naujovių kelią iki būsimo specialisto: AIPA ir Vilniaus automechanikos ir verslo mokyklos pavyzdys
Reklama
Pavasaris – laikas kurti grožį savo kieme: specialistų patarimai, nuo ko pradėti ir kaip tvarkyti aplinką
Reklama
Žemės ūkyje vis labiau įsitvirtina biostimuliatoriai: kaip jie veikia?