Pagrindinis „Atlantia“ turtas yra antrinė įmonė „Autostrade per l'Italia“, kuri yra automagistralės A10 operatorė. Šios automagistralės dalis yra sugriuvęs ir mažiausiai 39 žmones antradienį pražudęs tiltas Genujoje.
„Atlantia“ akcijų kursas antradienį jau buvo kritęs 5,4 proc., o trečiadienį Milano vertybinių popierių birža buvo uždaryta dėl nedarbo vienos.
Kuomet „Atlantia“ akcijų prekyba buvo atnaujinta praėjus valandai po sesijos pradžios, įmonės akcijų kursas krito 24,4 proc. iki 17,79 eurų. Italijos vyriausybė po tragedijos pranešė apie galimybę atimti „Autostrade per l'Italia“ automagistralės operatorės licenciją.
Vicepremjeras Luigi Di Maio trečiadienį tvirtino, kad „tragedijos buvo galima išvengti“, o „Autostrade per l'Italia“ yra kalta dėl reikiamų priežiūros darbų neatlikimo.
Italijos vyriausybė teigė planuojanti nubausti įmonę 150 mln. eurų bauda bei atšaukti bendrovės koncesiją. Susisiekimo ministerija naujienų agentūrai AFP sakė visų pirma išsiaiškinsianti, ar yra pagrindo atšaukti A10 greitkelio koncesiją, o vėliau būtų svarstomas ir kitų koncesijų atšaukimas.
„Mes leisime tyrėjams daryti savo darbą, bet negalime laukti baudžiamojo proceso pabaigos“, – sakė Italijos ministras pirmininkas Giuseppe Conte.
„Mūsų pareiga yra užtikrinti, kad visi keliautų saugiai. Todėl mes atšauksime licenciją, nes nėra jokių abejonių... kad „Autostrade“ turėjo pareigą užtikrinti viaduko priežiūrą ir saugumą visų, kurie juo keliavo“, – teigė G.Conte.
Savo ruožtu ketvirtadienį paskelbtame pranešime „Atlantia“ teigė, kad sprendimas atimti bendrovės licenciją buvo priimtas vienašališkai.