„Super Bowl“ tapo žiūrimiausia JAV televizijos transliacija – ją matė 123,4 mln. žiūrovų

Jungtinėse Valstijose svarbiausios metų Nacionalinės futbolo lygos (NFL) rungtynės „Super Bowl“ antradienį tapo žiūrimiausia televizijos transliacija JAV istorijoje, skelbia duomenų analizės bendrovės.
John Locher / AP
John Locher / AP

Bendrovės „Nielsen“ ir „Adobe Analytics“ skelbia, kad amerikietiškojo futbolo didįjį finalą, kuriame „Kansas City Chiefs“ po pratęsimo triumfavo rezultatu 25:22 įveikęs „San Francisco 49ers“, per televiziją ir transliavimo platformas žiūrėjo vidutiniškai 123,4 mln. žiūrovų. Tai yra 7 proc. daugiau nei pernai, kai „Kansas City Chiefs“ pergalę išplėšė rungtynėse su Filadelfijos komanda „Philadelphia Eagles“. Tada varžybas stebėjo 115,1 mln. žiūrovų.

Šiemet rungtynes transliavo CBS, „Nickelodeon“ ir „Univision“, jas rodė „Paramount+" ir NFL skaitmeninės platformos.

„Nielsen“ taip pat teigė, kad rekordinis 202,4 mln. žiūrovų skaičius visuose tinkluose stebėjo bent dalį žaidimo. Tai 10 proc. daugiau nei pernai (183,6 milijono).

Per CBS tiesioginę varžybų transliaciją vidutiniškai žiūrėjo 120 milijonų žmonių. Ankstesnis žiūrimiausio „Super Bowl“ mačo per CBS televiziją rekordas buvo 112,34 mln. žiūrovų. Jis užfiksuotas 2016 metais, kai varžėsi „Denver Broncos“ ir „Carolina Panthers“. 

Gali būti, kad šiais metais transliaciją stebėjusių žmonių skaičius padidėjo pradėjus naudoti naują žiūrovų skaičiavimo būdą. Be to, daug naujų NFL gerbėjų galėjo pritraukti ir į „Super Bowl“ rungtynes atvykusi pop,uzikos superžvaigždė Taylor Swift (Teilor Svift), palaikiusi savo garsųjį vaikiną Travisą Kelce'ą (Trevisą Kelsą), klubo „Kansas City Chiefs“ žaidėją.

Tai buvo antri metai iš eilės, kai „Super Bowl“ varžybų transliaciją vidutiniškai stebėjo daugiau nei 100 mln. žiūrovų.

Sekmadienio rungtynės buvo išskirtinės dar ir tuo, kad jose tik antrą kartą per „Super Bowl“ istoriją buvo žaidžiamas pratęsimas. Anksčiau pratęsimo buvo prireikę 2017 metais, kai „New England Patriots“ sugebėjo palaužti „Atlanta Falcons“ rezultatu 34:28.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis