Projektą stumianti bendrovė „A22 Sports“, kuri buvo įsteigta po to, kai 2021 metų balandį nepavyko pradėti Superlygos, nepateikė jokios informacijos apie tai, kada planuojamas turnyras gali prasidėti ir kiek paramos jis sulaukia.
Tačiau ji teigė, kad turnyras bus vykdomas patekimo į aukštesnius ir iškritimo į žemesnius divizionus principu ir bus tiesiogiai transliuojamas nemokamai naujoje transliacijos platformoje.
„Futbolas yra nemokamas. Laisvas nuo UEFA monopolio, laisvas įgyvendinti geriausias idėjas nebijant sankcijų“, – sakė „A22 Sports“ generalinis direktorius Berndas Reichartas (Berntas Raichartas) vaizdo transliacijos metu, reaguodamas į teismo sprendimą, kad UEFA ir FIFA, blokavusios pradinį projektą, taikė neteisėtą taktiką.
Tame projekte dalyvavo tik 12 klubų ir jis žlugo per kelias dienas. Ketvirtadienį paskelbtuose naujuose planuose numatyta 64 komandas suskirstyti į tris atskiras lygas, o aukščiausioje Žvaigždžių lygoje – 16 klubų, suskirstytų į dvi grupes po aštuonis.
Antrajame lygyje, vadinamoje Aukso lygoje, taip pat dalyvautų 16 klubų, suskirstytų į dvi grupes po aštuonis, o trečiajame lygyje, Mėlynojoje lygoje, dalyvautų 32 klubai, suskirstyti į keturias grupes po aštuonis.
„Dalyvavimas bus grindžiamas sportiniais nuopelnais. Nuolatinių narių nebus, o klubai liks įsipareigoję savo šalies lygoms“, – teigė B. Reichartas.
Pagal šį pasiūlymą kiekvienas dalyvaujantis klubas prieš atkrintamąsias varžybas garantuotai sužaistų 14 rungtynių.
„A22 Sports“ taip pat paskelbė, kad pasiūlys mažiausiai 400 mln. eurų solidarumo išmokų kitiems Europos klubams, tai yra, anot bendrovės, daugiau nei dvigubai didesnę sumą nei šiuo metu paskirsto UEFA.
Ji nurodė, kad pirmaisiais metais klubai bus atrenkami remiantis skaidriais kriterijais ir atsižvelgiant į rezultatus.
Rungtynės būtų žaidžiamos savaitės viduryje, būtent tada, kai vyksta dabartinė Čempionų lyga ir kitos UEFA varžybos.
„A22 Sports“ taip pat planuoja organizuoti 32 komandų moterų varžybas. „A22 Sports“ teigimu, jos transliacijų platforma gaus pajamų iš „reklamos, „premium“ prenumeratos, platinimo partnerystės, interaktyvių paslaugų ir rėmėjų“.