2022 11 11

Kelias link pergalės Chersone pažymėtas apgaulės ir triukų: galingo nematomo ginklo Rusijos ir Ukrainos kare

Pro autobuso langą nufilmuotame trūkčiojančiame vaizdo įraše Rusijos patikros punktas Chersono regione atrodo apleistas. „Tuščia“, – sako kažkas fone, o keleiviai pradeda džiūgauti. Ar tai buvo požymis, kad Rusija traukiasi iš šios srities, ar gudrybė, skirta įvilioti Ukrainos karius į spąstus?
Ukraina
Ukraina / „The New York Times“/BRENDAN HOFFMAN nuotr.

Neaišku, kas nufilmavo tą socialiniuose tinkluose paplitusį vaizdo įrašą ir kodėl.

Tačiau jo pasirodymas papildo kitus įtartinus įvykius strategiškai svarbiame Chersono miestą ir aplink jį: tą pačią dieną Rusijos vėliavos dingo nuo administracinių pastatų, o vienas Rusijos generolas, užuot padrąsinęs kariuomenę, per valstybinę televiziją netiesiogiai užsiminė, kad kariuomenei gali tekti apleisti miestą.

Rusija kare su Ukraina nevaržomai naudojasi artilerijos bombardavimo, oro antskrydžių ir pėstininkų puolimo jėga. Tačiau lygiagrečiai vyksta protų kova tarp generolų, siunčiančių signalus, skirtus suklaidinti ir supainioti priešus, kupina apgaulių, atsimušimų ir nuolatinių pastangų paspęsti spąstus.

Būtent tai Ukrainos pareigūnai sako matę Chersone ir jo apylinkėse, kur buvo gausu painių pranešimų, migla aptraukiančių vaizdą apie mūšius pietuose.

Galiausiai penktadienį rusai paskelbė visiškai palikę Chersoną.

Patys ukrainiečiai taip pat nevengia siųsti klaidinančių signalų.

„Apgaulė yra tokia pat sena kaip karas“, – sakė karo ekspertų grupės „Norwegian Defense Research Establishmen“ („Norvegijos gynybos tyrimų institutas“) vyresnysis mokslinis bendradarbis ir pripažintas Rusijos specialiųjų pajėgų žinovas Toras Bukkvollas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis