Tyrimo metu nustatyta, kad Dagestano oro linijų lėktuvo varikliai negalėjo išsijungti dėl prastos kokybės aviacinio kuro. „Kommersant“ rašo, kad iškart po avarijos tyrėjai patikrino oro uosto degalų saugyklas. Dėl kokybės nekilo jokių įtarimų.
Tyrimas taip pat paneigė kitą versiją, neva į aviacinį kurą žiemą aptarnaujantis personalas pamiršo įpilti lakumą gerinančio (saugančio nuo užšalimo) skysčio.
Pasirodo, priedai, apsaugantys nuo vandens kristalizacijos, į aviacinį kurą pilami automatiškai.
Ir nors buvo minėta kitų priežasčių (pavyzdžiui, paukščiai, patekę į variklius), „Rosijskaja gazeta“ rašo, kad šturmanas Maratas Kampajevas neva pats išjungė variklius dėl sprogimo grėsmės.
Tyrėjai kol kas nenustatė, dėl kokios priežasties sustojo lėktuvo turbinos. Juo labiau kad iki šiol nerastos juodosios dėžės. Kaip viena įtikinamiausių aviakatastrofos priežasčių minima ekipažo klaida. Pilotai paprasčiausiai galėjo pamiršti perjungti kuro tiekimo siurblius dirbti kitu režimu.
„Tu-154“ avariniu būdu Maskvos Domodedovo oro uoste leidosi gruodžio 4-ąją. Ekipažui pavyko lėktuvą nutupdyti ir nustojus veikti navigacijos sistemai. Avarinio nusileidimo metu žuvo du žmonės iš 169 keleivių. Daugiau nei 50 keleivių gydomi ligoninėje.