Laikraštis „Segodnia“ pastebi, kad ši akcija nebuvo įkvėpta Ukrainos valdžios.
„Lengvai radau alternatyvą rusiškiems produktams. Prekių boikotą palaikau nuo pat Rusijos agresijos pradžios. Kai tik Rusija pakeis savo politiką, vėl pirksiu šioje šalyje pagamintas prekes, nes neturiu nieko prieš rusus, šis boikotas – galimybė palaikyti savus“, – laikraščiui sakė Kijeve gyvenanti moteris.
Kai tik Rusija pakeis savo politiką, vėl pirksiu šioje šalyje pagamintas prekes, nes neturiu nieko prieš rusus, šis boikotas – galimybė palaikyti savus, – sakė Kijevo gyventoja.
Tokiems pirkėjams prekybos tinklų atstovai siūlo žiūrėti į prekės kodą. Jeigu jis prasideda skaičiumi 46, tai reiškia, kad prekė atkeliavo iš Rusijos.
Kai kurie prekybos centrai Vakarų Ukrainoje tokias prekes pažymėjo lipdukais „Boikotas okupantams“.
Akcijos sumanytojai ragina nepirkti Rusijoje siūtų drabužių, nevalgyti rusams priklausančiuose restoranuose ir prašo televizijų nerodyti rusiškų filmų bei kitos produkcijos.
Gamintojai žada aukoti kariuomenei
Ukrainos prekių gamintojai taip pat pradėjo rengti akcijas, kuriomis raginama pirkti jų produkciją. Kai kurios bendrovės pažadėjo dalį pelno paaukoti Ukrainos kariuomenei.
Ukrainos kino teatrai atsisako rodyti rusiškus filmus. „Nematome prasmės juos rodyti, nes žiūrovai į juos nebeina“, – sakė kino teatro „Magnat“ atstovas.
Ukraina priėmė įstatymą, pagal kurį nuo gegužės 42,5 proc. išaugs akcizas alui, akcizai kitiems alkoholiniams gėrimams nuo rugsėjo kils 25 proc., tiek pat nuo liepos augs akcizas tabakui.