Ukrainos fronto pakraščio miesto Avdijivkos puolimas sulėtėjo, sako pareigūnas

Po nuolatine Rusijos ugnimi esantis Avdijivkos miestas per pastarąsias 24 valandas buvo mažiau puolamas dėl didelių rusų nuostolių ir blogų oro sąlygų, sekmadienį patvirtino miesto meras.
REUTERS-Scanpix nuotr.
REUTERS-Scanpix nuotr.

Rusija beveik du mėnesius bando užimti Avdijivką, netoli Donecko esantį pramonės miestą, kuris tapo vienu iš karščiausių fronto linijos taškų.

Rusų kariai dabar yra didžiąją dalimi griuvėsiais tapusio miesto rytuose, šiaurėje ir pietuose. Miestas beveik apsuptas, bet į jį vis dar galima atvykti asfaltuotu keliu.

Ukraina skelbia, kad kariai laikosi tvirtai ir atremia atakas.

„Per pastarąsias 24 valandas atakų (sausuma) skaičius sumažėjo“, – ukrainiečių transliuotojui sakė miesto karinės administracijos vadovas Vitalijus Barabašas.

Jis sakė, kad tai lėmė trys faktoriai – sudėtingos oro sąlygos, dideli rusų nuostoliai, taip pat ir žmonių.

„Vis mažiau ir mažiau (Rusijos) žmonių nori savanoriškai eiti į atakas, yra vis daugiau ir daugiau atsisakančių“, – sakė V. Barabašas.

Naujienų agentūra AFP neturėjo galimybių nepriklausomai patikrinti šių komentarų.

Meras sakė, kad Rusija kiaurą parą toliau puola strateginę Avdijivkos kokso ir chemijos gamyklą, aplink kurią miestas kūrėsi, ir taip pat vyksta labai sunkios kovos miesto industrinėse zonose.

Ukraina pranešė, kad lapkričio pabaigoje Rusijos kariuomenė pradėjo naują atakų seriją prieš Avdijivką, jau trečią nuo spalio 10 dienos. Bet miestas atakas patiria kur kas seniau. 

Jis buvo trumpam perimtas prorusiškų separatistų 2014 metų liepą, bet po to Ukraina susigrąžino jo kontrolę.

Smarkiai sugriautas miestas šioje teritorijoje žymi fronto liniją ir tapo Ukrainos pasipriešinimo simboliu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis