Ukrainos žvalgyba atskleidė dvi didžiausias Kremliaus baimes

Po masinės raketų ir dronų atakos prieš Ukrainą šalies karinė žvalgyba atskleidė tolesnius Kremliaus planus.
Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas
Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas / „Reuters“/„Scanpix“

Žvalgybos tarnybai pavyko išsiaiškinti, kad Kremliui artimi analitikai buvo įpareigoti parengti pasiūlymus Rusijos aukščiausiajai karinei ir politinei vadovybei, kaip „efektyviau“ tęsti karo veiksmus.

Viena iš svarbiausių Maskvos režimo problemų šiuo metu yra Ukrainos socialinis sutarimas ir stabilumas, nepaisant tariamai atsirandančių prieštaravimų vidaus politikoje.

Ukrainos karinė žvalgyba nurodė, kad vienybę Ukrainos viduje siūloma griauti vykdant kelias hibridines ardomąsias kampanijas ir kartu tęsiant intensyvius karo veiksmus.

Pagrindiniai tokių priemonių tikslai – diskredituoti mobilizacijos procesą, palengvinti didelio masto žmonių nutekėjimą iš Ukrainos ir inspiruoti skilimą pagal regionus.

Tuo pat metu, pasak karinės žvalgybos tarnybos, vadinamieji Kremliaus analitikai mano, kad Ukrainoje neliko politinių jėgų, galinčių pakeisti šalies raidos vektorių, o kadaise rėmusių „rusų pasaulį“ skaičius smarkiai sumažėjo.

Anksčiau Ukrainos karinės žvalgybos atstovas Vadimas Skibickis atskleidė dvi didžiausias Kremliaus vadovų fobijas.

„Ko jie labiausiai bijo? Labai paprastai dviejų dalykų. Pirmasis – režimo pasikeitimo Maskvoje. O antrasis – Rusijos susiskaldymo arba dezintegracijos. Atitinkamai, siekdama tai išsaugoti, Rusija vykdo tokią politiką, kokią vykdo šiandien“, – pažymėjo jis.

V.Skibickis taip pat priminė, kad 2024 m. suformuoti Rusijos karo prieš Ukrainą tikslai yra pasiekti Donecko ir Luhansko sričių administracines sienas ir išlaikyti visų laikinai okupuotų Ukrainos teritorijų kontrolę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis