Upė Rusijoje nusidažė raudonai dėl pramoninės avarijos, teigia „Greenpeace“

Upė Rusijos Tolimojoje Šiaurėje ryškiai raudona spalva nusidažė greičiausiai dėl pramoninės avarijos, pareiškė aplinkosaugos grupė „Greenpeace“.
Upė Sibire nusidažė ryškiai raudona spalva
Upė Sibire nusidažė ryškiai raudona spalva / „Twitter“ nuotr.

Tačiau netoliese esanti gamykla, priklausanti didžiausiai pasaulyje nikelio ir paladžio gamintojai „Norilsko nikelis“, tai neigia.

„Manome, kad galėjo trūkti koks nors gamyklos vamzdis ir atliekos iš jo išsiliejo į upę“, – pareiškė „Greenpeace“ Rusijos skyriaus atstovas spaudai Vladimiras Čuprovas.

„Tai, kas nutiko su Daldykano upe, parodo, ką industrializacija padaro Rusijos Tolimojoje Šiaurėje“, – pareiškė jis ir pridūrė, kad upė po panašios avarijos raudonai buvo nusidažiusi ir birželį.

Upei netoli Norilsko miesto netikėtai nusidažius ryškiai raudona spalva, Rusijos aplinkosaugos ministras trečiadienį liepė atlikti galimos pramoninės avarijos tyrimą.

Ministras tuomet pareiškė, kad tai galėjo lemti „drenažo vamzdžio Norilsko nikelio gamykloje įtrūkimas“. Norilske gyvena apie 170 tūkst. žmonių.

Gamykla savo ruožtu paneigė, kad iš jos patalpų netoli upės būta kokių nors nutekėjimų, ir pareiškė, kad upės spalva „yra tokia pat, kaip visada“.

Tuo tarpu „Greenpeace“ Rusijos skyrius išplatino nuotrauką, kurioje matyti, kad vanduo upėje yra ryškiai raudonos spalvos.

„Paprašėme vietos laboratorijos atlikti analizę ir ketiname užtikrinti, kad valdžia negalėtų nuslėpti šios nelaimės, – pareiškė V. Čuprovas. – Neaišku, kokį poveikį šis incidentas gali padaryti žuvims ir kada vanduo upėje atgaus savo normalią spalvą.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis