Pasitvirtinus, kad pavyko užfiksuoti šį signalą, lėktuvo nuolaužų paieškos plotas susiaurėtų iki 5 km teritorijos.
Pasak kompanijos „Airbus“, signalas, siunčiamas avarinio siųstuvo, skiriasi nuo zvimbimo, kurį skleidžia lėktuvų juodosios dėžės.
Lėktuvas turi tris avarinio radijo ryšio siųstuvus, iš kurių vienas yra lėktuvo užpakalinėje dalyje kartu su skrydžio informacijos įrašymo prietaisais.
Egipto valstybinė televizija paskelbė, kad „Airbus“ apie gautą signalą pranešė Egipto pareigūnams, kurie informavo paieškos komandas. „Airbus“ atsisakė leistis į spekuliacijas komentuodami situaciją.
Avarinio siųstuvo signalai yra gaunami pasitelkiant palydovus. Kol kas neaišku, kada „Airbus“ sulaukė šių signalų, kurie paprastai yra siunčiami praėjus kelioms valandoms, o ne kelioms dienoms, po įvykio.
Iš Paryžiaus į Kairą skridęs lėktuvas dingo iš radarų praėjusį ketvirtadienį.
Iki šiol rasta pavienių lėktuvo nuolaužų, tačiau pagrindinių korpuso dalių, tarp jų ir juodųjų dėžių, ieškoma iki šiol.