Anksčiau tyrėjai pranešė, kad kita iš jūros iškelta juodoji dėžė, kuri fiksavo skrydžio duomenis, patvirtino, kad tame 804-uoju reisu skridusiame lėktuve suveikė dūmų signalizacija ir kad ant nuolaužų buvo rasta suodžių.
„Komitetas ... pradėjo klausytis pilotų kabinos pokalbių įrašų, (įrašytų) prieš nelaimę; kai buvo paminėtas „gaisro“ buvimas, – sakoma pareiškime. – Vis dar per anksti nustatyti priežastį ar vietą, kur prasidėjo tas gaisras.“
Skrydžio duomenų savirašis rodo, kad buvo įsijungusi dūmų signalizacija tualete ir lėktuvo avionikos skyriuje, sakė komitetas.
Lėktuvas „Airbus A320“, kuriame buvo 66 žmonės, gegužės 19-ąją nukrito pakeliui iš Paryžiaus į Kairą.