„Frakcijoje apsilankė AB „Klaipėdos nafta“ vadovai, kurie atsakė į mums iškilusius klausimus. „Klaipėdos naftos“ atstovų teigimu, tanklaivis, kurį Lietuva įsipareigojo nuomotis dešimt metų, pasibaigus laikotarpiui galės būti išpirktas. Jo išpirkimo kaina neskelbiama. Iš vienuolikos laivų statyklų, su kuriomis buvo derėtasi, nė viena nesutiko iki 2014 m pristatyti tanklaivį. Norvegų bendrovė „Hoegh LNG“ tokią galimybę suteikė. Tačiau suprasdami projekto svarbą, mes manome, kad Vyriausybė dirba nepakankami sparčiai, kad projektas būtų įgyvendintas laiku“, – nuogąstauja LSDP frakcijos seniūnė Irena Šiaulienė.
Seimo opozicijos lyderis Algirdas Butkevičius įsitikinęs, kad projektas reikalingas, tačiau iki šiol yra neatsakytų klausimų, dėl kurių terminalo statyba gali strigti.
„Poveikio aplinkai vertinimas tik neseniai pradėtas daryti, todėl abejoju, ar iš tiesų bus baigtas rugsėjo mėnesį. Kitas itin svarbus klausimas – kaip bus su vamzdynu, kuris eina ir per privačią žemę. „Klaipėdos naftos“ atstovai sutiko, jog teritorijų planavimo klausimas yra vienas sudėtingiausių. Mes neabejojame, kad norvegai laivą pastatys laiku, tačiau jei Vyriausybė dirbs tokiais tempais, kaip iki šiol, terminalas nebus laiku pradėtas eksploatuoti. Todėl raginame Vyriausybę į šį projektą atsižvelgti su ypatingu atsakingumu ir jį vykdyti sparčiau“, – sako Seimo opozicijos lyderis A. Butkevičius.