05 16

Premjera ŽMONĖS Cinema: Aurimo Valujavičiaus filmas „Irklais per Atlantą“

Namų kino platformoje ŽMONĖS Cinema pasirodė išskirtinis filmas „Irklais per Atlantą“, pasakojantis apie įspūdingą Aurimo Valujavičiaus kelionę irkline valtimi per Atlantą. Žiūrovai nuo šiol gali mėgautis šiuo įkvepiančiu ir nepaprastu pasakojimu tik ŽMONĖS Cinema platformoje.
„Irklais per Atlantą“ tik per ŽMONĖS Cinema
„Irklais per Atlantą“ tik per ŽMONĖS Cinema

FILMĄ ŽIŪRĖKITE ČIA!

Vienas žmogus, vienas vandenynas, šimtmečio istorija... Tai tikras pasakojimas apie Aurimą Valujavičių, pirmąjį lietuvį, kuris niekieno nepadedamas leidosi į vieną didžiausių savo gyvenimo iššūkių - 8500 km kelionę per Atlantą irkline valtimi „Lituanica“. Ši kelionė buvo skirta paminėti 90-ąsias S. Dariaus ir S. Girėno skrydžio per Atlantą metines.

Aurimas Valujavičius pasineria į vienatvę ir euforiją, skausmą ir džiaugsmą, nerimą ir viltį. Jis siekia perirkluoti Atlanto vandenyną nuo žemyninės Europos iki žemyninės Šiaurės Amerikos dalies ir pergalingai pasiekti Majamio krantus. Šis tikslas sukosi jo galvoje jau keletą metų, o į atvirą vandenyną jis leidosi po daugiau nei dvejus metus trukusio intensyvaus pasiruošimo istorinei, o kartu ir rekordinei kelionei.

Fizinis pasirengimas, psichologinė drausmė, griežta disciplina ir kasdien augantis adrenalinas dėl išsikelto tikslo sukūrė ypatingą atmosferą. Nesuskaičiuojamos valandos ir dienos darbo privedė Aurimą prie taip ilgai laukto kelionės starto, ankstų Kalėdų rytą. Svarbiausia jo taisyklė – niekada nesustoti irkluoti!

Kviečiame visus žiūrovus pasinerti į nepaprastą Aurimo Valujavičiaus kelionę irkline valtimi per Atlantą bei iš arti pamatyti, kokius iššūkius ir pergales patyrė šis drąsus keliautojas. Nepraleiskite progos pamatyti šią neįtikėtiną istoriją tik ŽMONĖS Cinema platformoje!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis