LEU Akademinių reikalų direkcijos direktorė doc. dr. Živilė Sederevičiūtė-Pačiauskienė sako, kad, nuolat stebėdami studentų nusiteikimą sieti ar nesieti savo karjerą su pedagogo darbu, pastebi, jog kasmet studentai tampa vis motyvuotesni. „Motyvacijos testas padeda atsirinkti tikslingai karjeros siekiančius mokinius. Motyvacija kinta ir studijų metu, kai studentai giliau susipažįsta su mokytojo darbu, atlieka praktiką mokykloje. Išaugusį susidomėjimą pedagogo darbu lemia ir tai, kad studentai, kurie studijų metu siekia užsidirbti, padirbėja ir kitose sferose. Jie pamato, kad mokytojo darbas nėra vienas sunkiausių. Švietimo darbuotojai turi daug galimybių tobulintis, dalyvauti Lietuvos ir tarptautiniuose projektuose, o darbas yra įdomus ir prasmingas. Studijuodami būsimieji mokytojai gali gauti tikslinę stipendiją – 400 Lt“, – sako Ž. Sederevičiūtė-Pačiauskienė.
LEU Akademinių reikalų direkcijos direktorė mano, kad vienas svarbiausių veiksnių, turinčių įtakos studentų motyvacijai rinktis pedagogo darbą, yra praktika. „Pastebime, kad mokykloje studentai įvertina savo dalykinius gebėjimus, patikrina save dirbdami su mokiniais. Po tokios patirties dažnai atranda savo pašaukimą, patvirtina pasirinkimą ar netgi pakeičia savo neigiamą nusistatymą nedirbti mokytoju. Studentų, kurie po praktikos supranta, kad šis darbas ne jiems, yra mažuma“, – tvirtina ji. Ž. Sederevičiūtė-Pačiauskienė pabrėžia, kad labai svarbu ir tai, kad su mokytojo darbu studentai susipažįsta palaipsniui nuo studijų pradžios. Pirmame kurse jie stebi, vėliau dirba prižiūrimi mentoriaus, o paskutiniame kurse veda pamokas savarankiškai. Praktikos tąsa leidžia formuotis įgūdžiams, vertybėms, pakanka laiko refleksijai. Šiandien būsimieji mokytojai renkasi ar praktiką atlikti Lietuvoje ar užsienyje, kur įgyta patirtis dar vertingesnė.
2013 m. LEU atlikto tyrimo duomenimis, daugiau nei 71 procentas visų studentų yra patenkinti studijomis. Tai yra 10 procentų didesnis rezultatas nei 2011 m. Komentuodama tokį rodiklių pakylimą, Ž. Sederevičiūtė-Pačiauskienė sako, jog tai – bendradarbiavimo rezultatas. „Dėstytojai nuolat tobulina kvalifikaciją. Bendradarbiaudami su studentais tobuliname studijų programas, atsižvelgiame į užsienio ekspertų vertinimo išvadas ir į kolegų užsienyje patarimus“, – sako ji. Kiekvienais metais LEU, atlikdami studentų apklausą, gauna rezultatus, kurie leidžia matyti tobulintinas sritis, į kurias investuojamos visos pastangos. „Šiuo metu kartu su studentais siekiame akademinio sąžiningumo ir rengiame akademinio sąžiningumo gidą, kuris, tikime, taip pat prisidės prie studijų kokybės universitete“, – sako LEU Akademinių reikalų direkcijos direktorė.
Kiekvienais metais LEU didėja studentų skaičius, kurie mano, kad studijuojama studijų programa visiškai atitinka jų karjeros lūkesčius. LEU nuolat tobulina savo veiklos kokybę, ir tai atsispinti absolventų vertinime. Analizuojant bendrą pasitenkinimą studijomis ir studijų kokybės rodiklius, nustatyta, kad per du metus universitetas pagerino visų rodiklių vertinimo rezultatus. Tačiau labiausiai (daugiau nei 1 balu iš 10 galimų) pagerino šiuo rodiklius: mokymosi rezultatų vertinimo procedūros ir pažymiai yra objektyvūs ir nešališki – 1,1 balo; universitete galiu gauti informacijos ir konsultuotis karjeros projektavimo klausimais – 1,4 balo; kai man reikia, galiu naudotis specialia įranga, laboratorijomis ir kitomis patalpomis – 1 balu; studentų baigiamieji darbai orientuojami į aktualių šaliai (regionui) problemų sprendimą – 1 balu; dėstytojai įtraukia studentus į taikomuosius (realių problemų) tyrimus – 1,3 balo; dėstytojai įtraukia studentus į aktualius, visuomenei svarbius projektus – 1,1 balo. Dėl šių priežasčių 2013 m. duomenimis, daugiau nei 71 procentas visų studentų yra patenkinti studijomis Lietuvos edukologijos universitete, ir tai yra 10 procentų didesnis rezultatas nei 2011 m.