Daugėja norinčiųjų studijuoti biomediciną ir fizinius mokslus, mažėja – socialinius ir humanitarinius

Šiemet apie 5 proc. padaugėjo studentų, norinčių studijuoti biomedicinos mokslus Vilniaus universitete, po kelis procentus santykinai sumažėjo pageidavimų studijuoti humanitarinius ir socialinius mokslus, rašoma pranešime spaudai. Be to, šiemet keliais procentais santykinai daugiau prašymų, pateiktų į fizinių mokslų studijų programas. Tokias tendencijas pasibaigus bendrajam priėmimui nurodo Vilniaus universitetas, lygindamas 2012 ir 2013 m. priėmimą į bakalauro ir vientisąsias studijas.
Studetai
Studetai / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Tuo tarpu populiariausios Vilniaus universiteto bakalauro studijų programos nesikeičia. Daugiausia pageidavimų, kaip ir 2012 m., sulaukė medicina, politikos mokslai, teisė, ekonomika ir psichologija.

Vilniaus universitete šiemet studijas pradės 643 Lietuvos „šimtukininkai“ – brandos egzaminus aukščiausiais balais išlaikę abiturientai. Tai yra daugiau kaip 51 proc. šalies gabiausių moksleivių, sudariusių sutartis su aukštosiomis mokyklomis bendrojo priėmimo metu.

Sutartis su universitetu bendrojo priėmimo metu sudarė beveik tiek pat stojančiųjų kaip ir 2012 m. – šiemet studijas Vilniaus universitete pradės 3638 bakalauro ir vientisųjų studijų studentai.

Be to, Vilniaus universitetas – vienintelė aukštoji mokykla šalyje, kurioje sutartis studentai gali sudaryti naudodamiesi elektroninės bankininkystės paslauga. Kas antras įstojęs į bakalauro studijas Vilniaus universitete studijų sutartis pirmojo etapo metu sudarė internetu. Tuo tarpu praėjusiais metais internetu sutartis sudarė apie 20 proc. įstojusiųjų. Vilniaus universitetas yra vienintelis įvedęs minimalų stojamąjį balą, siekiantį 10,4 (iš galimų 20,8). Turintieji mažesnį stojamąjį balą nėra priimami į universitetą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis