Priėmimo į aukštąsias mokyklas laikotarpiu visuomenė kasmet diskutuoja, kur verčiau rinktis studijas – universitete ar kolegijoje, pagal kokius kriterijus reitinguojamos aukštosios mokyklos, ar įvertinimai reitingų lentelėse yra iš tikrųjų reikšmingi ir pan. Tačiau kur kas svarbiau už reitingus yra aukštosios mokyklos ir jos vykdomų studijų programų kokybė.
Vilniaus kolegija, studentams siūlydama kolegines studijas, kokybės kultūrą traktuoja kaip bendrosios kolegijos kultūros dalį ir į procesą įtraukia visą akademinę bendruomenę. Čia svarbiausia kritiškas žvilgsnis į save, kitaip tariant, savianalizė, kuri lemia aukštosios mokyklos vertę ir kaitą, reaguojant į visuomenės poreikius.
Didžiausias kolegijos turtas – akademinis personalas. Todėl jam projekte buvo skiriama svarbi vieta: partnerystės principas tarp akademinės bendruomenės, administracijos ir kitų suinteresuotų šalių pabrėžiamas visoje sukurtoje kokybės sistemoje. Matyt, dėl to neseniai paskelbtame 5-tame kolegijų reitinge Vilniaus kolegija išlaikė lyderės poziciją. Pavyzdžiui, šių metų žurnalo „Veidas“ sudarytame reitinge Vilniaus kolegijos dėstytojų kvalifikacija buvo įvertinta geriausiai iš visų valstybinių kolegijų.
Vilniaus kolegijos Kokybės valdymo skyriaus vedėjas Stasys Bučys užtikrino, kad kolegijos mokslo ir studijų kokybė ir toliau tobulės: „Ugdyti kokybės kultūrą, kurti bei vykdyti kokybės strategiją nėra paprasta, tačiau prasminga. Kokybiškai dirbančios ir kuriančios bendruomenės tikisi ir studentai, ir visuomenė.“
Įgyvendinant projektą „Vilniaus kolegijos kokybės vadybos sistemos tobulinimas“ buvo sukurta centralizuota studijų kokybės rodiklių stebėjimo, vertinimo, informacijos kaupimo, apdorojimo ir pateikimo duomenų bazė, leidžianti susisteminti informaciją, įvertinti, kaip keičiasi studentų ir dėstytojų elgsena, žinios, požiūriai, vertybės ir įgūdžiai.
Kitąmet Vilniaus kolegija bus vertinama ir akredituojama. Tai labai svarbus įvykis ir kolegijos akademinei bendruomenei, ir visuomenei, ir socialiniams partneriams.
Projektas „Vilniaus kolegijos kokybės vadybos sistemos tobulinimas“ finansuojamas ES 2007-2013 m. laikotarpio struktūrinės paramos lėšomis pagal Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos antrojo prioriteto „Mokymasis visą gyvenimą“ priemonę Nr. VP1-2.1-ŠMM-04-K „Studijų sistemos efektyvumo didinimas“.