15 diena važiuoja! Metinė prenumerata vos 7,99 Eur+DOVANA
Išbandyti
Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Gyvenimas VGTU bendrabutyje: per unitazą virsta išmatos, grindys skęsta šlapime

Į 15min.lt „Studentų zoną“ ne kartą kreipėsi Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) studentai, besiskundžiantys, jog bendrabučiai prastai tvarkomi. Šį kartą 15min.lt parašė universiteto studentas, tvirtindamas, kad į jų skundus niekas nereaguoja ir problemas tenka spręsti patiems. Šį kartą studentas neapsikentė ir kvietė patiems pasižvalgyti, kaip atrodo Saulėtekio al. 16 įsikūrusio VGTU bendrabučio šeštas aukštas. O jame – grindys skęsta šlapime, o per unitazą lipa išmatos.
VGTU bendrabučio tualetas
VGTU bendrabučio tualetas / VGTU studento nuotr.

„6 aukšte tulike bėga kanalizacija, tikrąja to žodžio prasme myžalai ant žemės pribėgę bei tulikas jau savaitę užsikišęs. Visas aukštas dvokia, neįmanoma durų atidaryt. Budėtoją pakvietėm, tai tas sako: „Užsidarykit duris ir viskas, nes avarinę tarnybą kviest valdžiai per brangu ir neleidžia kviest (kalba netaisyta)“, – socialinio tinklo „Facebook“ bendrabučio grupės paskyroje savaitgalį skundėsi vienas iš gyventojų.

Po šiuo nusiskundimu užvirusioje diskusijoje kiti bendrabučio gyventojai antrina minėtam studentui, skelbia nuotraukas, kuriose iliustruojama pasibaisėtina būklė, apie kurią neslėpdami pykčio socialiniame tinkle kalba jaunuoliai.

„Man atrodo, kad tualete ir duše reikėtų atskiro budėtojo“, – po nuotraukomis atkreipė dėmesį bendrabučio gyventojai. „Vaizdai kaip po karo“, – tęsė vienas jų.

VGTU studento nuotr. /VGTU bendrabutyje
VGTU studento nuotr. /VGTU bendrabutyje

VGTU: santechnikai sutvarkė problemas

VGTU Paslaugų skyriaus vedėjas Algirdas Bendikas 15min.lt teigė apgailestaujantis, jog studentams teko patirti nepatogumų.

Santechnikai jau buvo sutvarkę kilusias problemas, – sakė jis.

„Apie šią situaciją sužinojome iš žiniasklaidos pirmadienį ryte ir, susisiekę su bendrabučius administruojančia bendrove „Economus“, išsiaiškinome, kad santechnikai jau buvo sutvarkę kilusias problemas“, – sakė jis.

Pasak A.Bendiko, kai budėtojui buvo pranešta apie vieno tualeto gedimą sekmadienį popiet, dar veikė kiti trys tualetai tame pačiame aukšte.

„Yra numatyta, jog avarinė tarnyba kviečiama tik tais atvejais, kai bendrabučiuose įvyksta elektros, šildymo, santechnikos ir nuotekų avarijos, tačiau šiuo atveju vandens nutekėjimo į patalpas nebuvo“, – tvirtino VGTU Paslaugų skyriaus vedėjas.

Jis teigė norintis priminti, kad bendrabučius administruojanti bendrovė turi įdiegusi nuotolinę defektų fiksavimo sistemą, kurioje studentai gali fiksuoti visus gedimus.

„Pranešimų apie 16 bendrabučio 6 aukšto kanalizacijos problemas joje užfiksuota nėra. Ateityje studentams rekomenduojame fiksuoti gedimus šioje sistemoje“, – patarė jis.

Ragino studentus nedelsti

UAB „Economus“ direktorius Mindaugas Jokimčius 15min.lt teigė, kad apie tai, jog sugedo kanalizacija gedimų registre nebuvo užfiksuota.

„Nepaisant to, mes nedelsiant reagavome į problemą ir jau šiandien, pirmadienį, visi gedimai buvo operatyviai sutvarkyti. Ateityje apie gedimus raginu studentus nedelsti ir pranešti per gedimų reagavimo sistemą arba bendruoju telefonu 8 700 55 966“, – sakė M.Jokimčius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais