Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

ISM alumnė Justė Pinkevičienė: kai yra siekiamybė – stebuklų nereikia

Justė Pinkevičienė – ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto alumnė, kosmetikos gamintojo „Cosmoway“ rinkodaros ir „IKONA.TV“ vadovė ISM universitete baigė Verslo vadybos ir analitikos bakalauro, vėliau ir Tarptautinės rinkodaros ir vadybos magistro studijas. Nuo pat studijų pradžios kryptingai siekusi savo tikslo, ji ne tik buvo įvertinta aukščiausias pažymiais universitete, bet ir tuo pat metu siekė įsitvirtinti grožio industrijos rinkoje. Šiandien Justė pripažįsta, kad visiems pasiekimams lemiamos įtakos turėjo universiteto pasirinkimas.
Justė Pinkevičienė
Justė Pinkevičienė / Asmeninio archyvo nuotr.

„Besimokant gimnazijoje viskas atrodė aišku – kadangi mokslai sekėsi gerai, planavau studijuoti teisę. Tačiau vieną dieną mama nuvedė pas visažistę, kad ši išmokytų pasidaryti gražų makiažą. Ir tada viskas pasikeitė – supratau, kad noriu dirbti tik grožio industrijoje. Kai grįžusi namo pareiškiau, kad stosiu į kolegiją ir dirbsiu visažiste, šeimoje kilo lengvas sąmyšis. Galiausiai viską išsprendė mama, pasiūliusi man šiuolaikišką ir inovatyvų ISM Vadybos ir ekonomikos universitetą, kurį baigusi galėsiu kurti visų savo kremų ir grožio paslaugų verslą. Taigi, į ISM universitetą pirmiausia stojau vildamasi, kad čia man padės pasiekti svajonę“, – pasakojo Justė.

Padėjo pasiekti svajonę

Kryptingai galvojusi apie įsitvirtinimą grožio industrijoje J. Pinkevičienė studijų ISM metu pradėjo gilintis į rinkodarą. Jai tai pasirodė geriausias būdas rasti vietą šioje rinkoje – pardavinėti produktus ar paslaugas. „Pabandžiau pabandyti“ – sako Justė, po studijų dirbusi kitose rinkose, tačiau po kurio laiko supratusi, kad blaškytis neverta, kadangi didžiausia jos aistra – grožio industrija. Pašnekovė pripažįsta, kad geriausiai sekasi tada, kai eini kryptingai ir jauti, kad judi norima kryptimi.

„Manau, kad būtent ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas ir, žinoma, meilė grožio industrijai padėjo man save realizuoti grožio rinkoje. Studijuodama taip pat dirbau ir grožio salonuose, tačiau tai nebūtų man padėję pretenduoti į žinomo prekės ženklo vadovo poziciją. Taip, galbūt per darbo pokalbį ir galėčiau išsamiai papasakoti apie grožio salonuose atliktas vartotojų elgsenos įžvalgas, tačiau būtent ISM gautos teorinės žinios ir komunikacijos tonas leido praktikos metu pasiekti norimą darbo poziciją. Prieš ateidama dirbti į įmonę baiminausi, kad kurį laiką nieko nesuprasiu, tačiau buvo kitaip.

Asmeninio archyvo nuotr./ISM alumnė Justė Pinkevičienė
Asmeninio archyvo nuotr./ISM alumnė Justė Pinkevičienė

Mačiau, kad kai kas daroma ne visai teisingai, yra naujesnių įrankių ir efektyvesnių būdų pasiekti norimus rezultatus. Taigi, buvau įsitikinusi, kad jau po ketvirto kurso universitete galiu būti naudinga įmonei. Manau, tai ženklas, kad ISM universitetas studentui duoda tikrai daug. Tiesa, viskas priklauso nuo studento. Kaip mums sakė vienas dėstytojas studijų pradžioje: „Nebūkite kaip kvailys, atėjęs į restoraną, užsisakęs brangių patiekalų ir nieko nevalgantis“. Tikra tiesa – jei pats nesimokysi ir nesistengsi – nepadės joks universitetas“, – įsitikinusi ISM universiteto alumnė.

Karjerą pradėjo universitete

Būdama antrajame kurse, ISM universiteto paskatinta, Justė sudalyvavo „L'Oréal Brandstorm“ konkurse ir turėjo galimybę preteduoti atlikti praktikąL'Oréal“ įmonėje. Tačiau prieš kraudamasi lagaminus, nuėjo į „BIOK laboratoriją“ prisistačiusi bei užsiminusi, kad vis tik norėtų likti Lietuvoje ir padirbėti su lietuviška kosmetika. Jauną studentę iš karto pakvietė atlikti praktiką.

„Žinoma, jie mane priėmė praktikante, tačiau aš puikiai suvokiau, kad tris mėnesius pasipraktikavusi turiu praktiką išnaudoti tarsi darbo pokalbį ir stengtis kaip įmanoma labiau sužavėti savo būsimus darbdavius.

ISM įskiepijo norą siekti vis daugiau, taigi nenuostabu, kad išbandžiusi samdomas darbo pozicijas, įvykdžiusi ne vieną projektą nusprendžiau pabandyti ir pati kurti savo verslą. Neseniai tapusi naujo kosmetikos gamintojo ,,COSMOWAY’’ akcininke ir rinkodaros vadove, su bendraminčiais įkūrusi bei vadovaujanti šiuo metu jau nuosavam kosmetikos prekės ženklui „Green Feel“, Justė sako, kad būti lyderiu reikia mokytis kasdien. „Žinau, kad turiu būti žmogumi, į kurį komandos nariai, ištikus kritinei situacijai, visada galėtų ir norėtų kreiptis. Stengiuosi būti tokia vadove, kuri parodo kryptį strateginiu lygmeniu, duoda priemones ir laisvę patiems atrasi naujų. Ir būna visą laiką šalia, kad kritinėje situacijoje galėtų išvesti komandą numatyta kryptimi. Mano komandos nariai gali skambinti bet kada, kad ir kur būčiau. Noriu būti tokiu lyderiu, su kokiu pati norėčiau dirbti. Turiu puikių lyderių pavyzdžių šeimoje tai – mano tėvai. Žaviuosi, kaip greitai mano tėvas išsprendžia verslo problemas ir koks puikus jis yra šeimos lyderis. Kol kas joks autoritetas nepralenkė mano tėvų, tai yra žmonės, į kuriuos noriu lygiuotis“, – įsitikinusi J. Pinkevičienė.

Projekto partnerio nuotr./ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas
Projekto partnerio nuotr./ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas

Padėjo atrasti kelią

Gražiais žodžiais pašnekovė atsiliepia ir apie ISM universitete sutiktus dėstytojus. Aukščiausiais balais ISM universitete bakalauro ir magistrantūros studijas baigusi moteris sako, kad universitete nesutiko dėstytojų, kurie nebūtų suteikę įdomių žinių ar patirties.

„Sunku išrinkti didžiausius pavyzdžius ir geriausius ISM dėstytojus – gerai sutardavau su visais, ir dabar bendraujame, susitinkame darbo reikalais. Matydami, kad studentui įdomu, kad jis stengiasi, čia visi linkę padėti. Žinoma, labiausiai esu dėkinga savo baigiamųjų darbų vadovei ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto studijų prorektorei Viltei Auruškevičienei, kuri matė mano užsidegimą ir visomis jėgomis skatino bei visada labai padėjo“ , – įvardijo Justė.

Pašnekovė neslepia, kad į savo komandą dažniausiai priima studentus iš ISM universiteto. Ji yra tikra, kad būtent čia jie įgyja kokybiškų žinių.

„ISM universitetas tikrai suteiks reikiamų priemonių, tačiau taip pat linkėčiau pernelyg stipriai nepakilti nuo žemės patikėjus, kad ką nors labai gerai sugebi. Tai sakau iš savo patirties. Kai man pradėjo atrodyti, kad esu labai stipri profesionalė, iš karto rinkausi magistro studijas tam, kad pamatyčiau, kiek dar daug nežinau. Geriausia, kai už tave kalba darbai, ne žodžiai“, – teigia J. Pinkevičienė.

Šiuo metu studijuojantiems ar besiruošiantiems tai daryti, J. Pinkevičienė linki aistros ir noro atrasti savo kelią.

„Kai turi siekį, nebereikia stebuklų. Šiandieninė karta dažnai labai gerai apie save galvoja. Tai nebūtinai yra blogai. Tačiau mokėjimas būti „savo vietoje“, savikritiškumas ir dėmesys darbams, o ne tik kalboms, tikrai suteiks konkurencinį pranašumą. Jei norite išsiskirti iš kitų – būkite tais, kurie mažai kalba, bet daug daro. Tai tikrai bus greitai pastebėta.

ISM man padėjo realizuoti savo aistrą. Žinau, kad jei būčiau įstojusi į kokį kitą universitetą, vargu ar šiuo metu būčiau kosmetikos fabriko akcininke, į rinką išleidusi daugiau nei 200 produktų, padėjusi sukurti išskirtinę „IKONA.TV“ interneto svetainę. Prie visų šių pasiekimų ISM tikrai labai prisidėjo. Po mokyklos turėjau svajonę, bet neturėjau priemonių jos pasiekti. Jei nebūčiau gavusi pagrindų, žinios nebūtų sudėliotos į teisingas lentynėles. Taigi, ISM tapo mano sėkmės bilietu“, – įsitikinusi ISM alumnė.

Papildomas priėmimas į Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programą organizuojamas liepos 19–31 dienomis.

Daugiau informacijos apie ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto magistrantūros studijas rasite ČIA.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos