ISM studentų socialinio verslo konkurse – rekordinis dalyvių skaičius

Aštuntąjį kartą ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto studentų organizuojamas tarptautinis socialinio verslo situacijų konkursas „Creative Shock“ sugrįžta subūręs rekordinį dalyvių skaičių. Šiemet norą dalyvauti konkurse pareiškė net 1741 studentas.
Pernai metų „Creative Shock“ konkurso finalininkai ir organizatoriai ISM Vadybos ir ekonomikos universitete
Pernai metų „Creative Shock“ konkurso finalininkai ir organizatoriai ISM Vadybos ir ekonomikos universitete / ISM nuotr.

Dalyvių paraiškų sulaukta daugiau nei iš šimto tokių įvairiausių valstybių, kaip Jungtinės Amerikos Valstijos, Kanada, Jungtinė Karalystė, Vokietija, Kinija, taip pat ir tolimiausių pasaulio kampelių: Nigerijos, Tailando, Indijos, Bangladešo. Šiemet konkurse netrūks ir prestižinių pasaulio universitetų atstovų – 37 paraiškos gautos iš Oksfordo universiteto (angl. University of Oxford), 15–iolika iš Imperatoriškojo Londono koledžo (angl. Imperial College London), taip pat ir iš Jeilio universiteto (angl. Yale University).

,,Creative Shock“ vadovės, ISM universiteto Ekonomikos programos ketvirtakursės Kotrynos Kanclerytės teigimu, rekordiškai išaugęs konkurso dalyvių skaičius rodo ir aktyvesnį jaunimo susidomėjimą socialiniu verslu.

ISM nuotr./Pernai metų „Creative Shock“ laimėtojai su kuratore Jurgita džiaugiasi pergale
ISM nuotr./Pernai metų „Creative Shock“ laimėtojai su kuratore Jurgita džiaugiasi pergale

,,Džiaugiamės, kad kasmet visame pasaulyje daugėja jaunų žmonių, kurie negailėdami laiko ir pastangų nusprendžia gilintis į socialinio verslo keliamus iššūkius. Projekto metu dalyviai kaupia naudingą informaciją apie socialinio verslo kūrimą ir pagrindinius veikimo principus. Studentai skatinami lavinti kūrybinį mąstymą, ieškoti netradicinių problemų sprendimo būdų“, – teigia K.Kanclerytė.

Paliko neišdildomus įspūdžius

Socialinio verslo situacijų konkursas „Creative Shock“ yra skirtas kūrybingiems, ambicingiems bei socialinėms problemoms neabejingiems jaunuoliams iš viso pasaulio. Galimybė dalyvauti konkurse ir iškovoti pagrindinį prizą – 2000 eurų vertės piniginę premiją bei lėktuvo bilietus į bet kurį pasaulio kampelį – sužavėjo pernai finaliniame konkurso etape Vilniuje triumfavusios komandos iš Austrijos dalyvius ir paskatino ne tik išbandyti savo kūrybingumą, bet suteikė drąsos realizuoti kilusias idėjas. Projekte jau ne pirmus metus dalyvaujantys užsienio studentai pripažįsta, kad papildyti konkurso dalyvių gretas juos skatina ne tik galimybė pasisemti vertingos patirties bei naujų idėjų, solidūs prizai, bet ir galimybė apsilankyti Lietuvoje.

,,Pernai kartu su komandos narėmis patekome į finalinį konkurso etapą. Tai sužinojusios labai nudžiugome, nes tai reiškė, kad galėsime apsilankyti Lietuvoje. Atvykusi buvau maloniai nustebinta išskirtinės Lietuvos kultūros, miestų žavesio ir žmonių šiltumo. Visos patirtys paliko neišdildomą įspūdį apie Lietuvą, todėl esu tikra, kad šiemet ir vėl dalyvausiu „Creative Shock“. Tikiuosi, kad pateksiu į finalinį etapą ir galėsiu dar kartą atvykti į Lietuvą“, – vylėsi konkursantė Premika Bhongsudhep iš Tailando.

ISM nuotr./Dalyvės iš Tailando finalinio savaitgalio metu vykstančiame kultūrų vakare
ISM nuotr./Dalyvės iš Tailando finalinio savaitgalio metu vykstančiame kultūrų vakare

Finalininkai susitiks Vilniuje

Kaip ir kasmet, šį rudenį ,,Creative Shock“ konkursą sudarys trys etapai – dalyviai turės įveikti du etapus, kurių metu nuotoliniu būdu spręs socialinio verslo problemas, o komisijos atrinktos 10 geriausiai pasirodžiusių komandų pagrindinio prizo sieks finale Vilniuje jau gruodžio 1–ąją dieną vyksiančios konferencijos metu.

Nemokamos ir visiems atviros socialinio verslo konferencijos dalyviai susirinks ISM Vadybos ir ekonomikos universitete. Renginio metu pranešimus skaitys iš viso pasaulio į Lietuvą atvykę antrepreneriai, o ,,Creative Shock“ konkurso finalininkai jau kitą dieną po konferencijos pateiks originalius socialinio verslo problemų sprendimus.

Daugiau informacijos apie ISM studentų organizuojamą projektą rasite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis