„Kartais tikiu, kad gera komunikacija bet kokį šlamštą pakelia aukščiau. Čia kalbant apie politikus ir periodą prieš rinkimus. Kartais matau, kad prastas bendravimas socialinėse erdvėse sužlugdo bet kokią gražią iniciatyvą. Čia apie mielus, bet naivius kūrybininkus. Tiksliai žinau, kad rasti balansą tarp sveiko proto ir kūrybinio „nučiuožimo“ yra menas. O norint sukurti tokį meno kūrinį – reikalinga tobula komunikacija. Komunikacijos vertinimas – subjektyvus dalykas. Laimės ne gražiausios pranešimo skaidrės. Laimės gudrybės. Čia apie lapes tiesiogine to žodžio prasme“, – teigia J.Morkūnas.
Dar viena komisijos narė, ERGO korporatyvinės komunikacijos direktorė Baltijos šalyse, Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjungos pirmininkė Lina Jakučionienė džiaugiasi „PR Lapės“ konkurso augimu ir kokybe bei pabrėžia jo naudą.
„Smagu, kad tokie apdovanojimų konkursai kaip „PR Lapės“ nuosekliai auga tiek savo apimtimi, tiek kokybe. Kiekvienais metais šis konkursas sulaukia vis daugiau komunikacijos profesionalų dėmesio ir paraiškų. Dalyvavimas tokiuose konkursuose įkvepia projektų kūrėjus naujomis idėjomis, suteikia erdvę pasidalyti gerąja praktika, padeda įsivertinti savo veiklą. Komunikacijos svarba ir šios profesijos prestižas nuolat auga, ir nors viešojo sektoriaus bei verslo organizacijų vadovams nebereikia įrodinėti ryšių su visuomene naudos, aukščiausias projekto įvertinimas atveria dar platesnes galimybes ateities perspektyvoms“, – teigia L.Jakučionienė.
Ekspertė taip pat pataria, ką reikėtų daryti, norint laimėti „PR Lapių“ konkursą: „Pirmiausia, turi sugebėti parduoti savo idėją, turi degti ja ir įrodyti jos vertę, pagrindžiamą tiek kiekybiniais, tiek kokybiniais matavimo kriterijais“.
„PR LAPĖS 2017“ kviečia verslo įmones, organizacijas bei viešojo sektoriaus įstaigas siųsti paraiškas iki gruodžio 10d.