Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kas nutiktų, jei COVID-19 įsisuktų į mokyklą: ar viską tektų uždaryti?

Švietimo įstaiga, sužinojusi apie joje kam nors aptiktą koronavirusą, turėtų apie tai nedelsiant pranešti Nacionaliniam visuomenės sveikatos centrui (NVSC) bei su juo bendradarbiauti. O kas įstaigoje vyktų toliau: ar ją tektų uždaryti ir visiems mokytis nuotoliniu būdu, o gal prie jo pereitų tik dalis bendruomenės?
Rugsėjo 1-oji Vytės Nemunėlio pradinėje mokykloje
Mokykloje / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Jei mokykloje kam nors būtų nustatytas koronaviruso atvejis, šio atvejo tyrimo imtųsi NVSC, atsakyme 15min nurodė Švietimo, mokslo ir sporto ministerija (ŠMSM).

Tokioje situacijoje NVSC, nustatęs sąlytį turėjusius asmenis, 14 dienų izoliaciją galėtų skirti vienai ar kelioms klasėms.

Jeigu bus laikomasi rekomendacijų, labai maža tikimybė, kad būtų uždaroma visa mokykla.

„Jeigu mokyklose bus laikomasi visų koronaviruso plitimo prevencijos rekomendacijų, labai maža tikimybė, kad būtų uždaroma visa mokykla. Tokiu atveju nuotolinio darbo planas galiotų ne visai mokyklai, o tiktai saviizoliacijoje esantiems mokiniams“, – paaiškino ŠMSM.

Mokymas nuotoliniu būdu esą apskritai gali būti organizuojamas dviem būdais: sinchroniniu būdu su vaizdo pamokomis ir asinchroniniu būdu pagal mokytojų pateiktas užduotis.

Jei kokioje nors švietimo įstaigoje būtų aptiktas koronavirusas ir daliai mokinių tektų grįžti prie nuotolinio mokymo, derėtų derinti abu mokymosi būdus – sinchroninį ir asinchroninį, nurodė ministerija.

Taip pat tokiu atveju ne mažiau kaip pusė tvarkaraštyje numatytų pamokų turėtų vykti sinchroniniu būdu, o nepertraukiamas vaizdo pamokų laikas neturėtų tęstis ilgiau kaip 2 valandas.

Valdo Kopūsto / 15min nuotr./Nuotolinės pamokos
Valdo Kopūsto / 15min nuotr./Nuotolinės pamokos

„Pamokų tvarkaraštis vykdant mokymą nuotoliniu būdu gali būti toks pats, kaip mokantis mokykloje, taip pat jis gali būti ir koreguojamas – sprendimą priima konkreti mokykla“, – teigiama atsakyme.

„Svarbiausias tikslas – kad nepriklausomai nuo mokymosi būdo, mokiniai įgytų reikiamas žinias ir gebėjimus“, – priduriama jame.

Apie tai, kaip keisis ugdymo procesas tebesitęsiant COVID-19 pandemijai, daugiau – čia ir čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?