Jų darbų baigiamasis akcentas – kovo 24-ąją vyksiantis reklamos vadybos studijas populiarinantis renginys Reklamos diena ( ReDi).
Reklamos diena REDI turi dvejopą paskirtį: edukacinę ir reprezentacinę. Reklamos diena (ReDi) labiausiai orientuota į aukštesniųjų klasių mokinius – siekiama jiems parodyti reklamos vadybos studijų išskirtinumą ir įdomumą, o taip pat į visus reklamos gerbėjus, kūrėjus, gamintojus bei reklamos verslo atstovus. Reklamos dienos (ReDi) svečiams ir Verslo vadybos fakulteto studentams organizuojami trys seminarai – juos ves reklamos verslo atstovai, politikai. Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) vadovas Gintaras Šeputis kvies diskutuoti apie netradicinę reklamą. Aktorė ir visuomenės veikėja Nijolė Oželytė padės sužinoti, kokios vertybės reikalingos sėkmingam gyvenimui. Tomas Ramanauskas, vienas iš reklamos agentūros „Love“ įkūrėjų, aptars žalingą reklamos poveikį. Sumanytas žaidimas „Sujunk šūkį“ ir jo dalyvių apdovanojimai, organizuojama reklamos istorijos ekspozicija, kūrybiškos reklamos peržiūra.
Į ReDi kviečiame visus: ir ketinančius tapti reklamos verslo kūrėjais, ir norinčius perprasti reklamos verslo „virtuvę“ bei išmokti veiksmingai naudotis reklama.
Laukiame Jūsų Vilniaus kolegijos Verslo vadybos fakultete (Didlaukio g. 49) kovo 24 d. 11 val.
PROGRAMA
REDI 2011
2011-03-24 11.00 val.
11.00 – 11.05 Renginio atidarymas
11.05 -11.10 Sveikinimo kalbos
11.10 – 11.15 Programos pristatymas
11.15 – 13.30 Erasmus studentų reklamų pristatymas (243 auditorija)
11.15-14.40 Žaidimas „Sujunk šūkį“ I ir II aukšto foje
11.15 - 11.30 Žaidimas „Sujunk šūkį“ I aukšto foje
12.15 – 12.30 Žaidimas „Sujunk šūkį“ I ir II aukšto foje
13.15 – 13.30 Žaidimas „Sujunk šūkį“ I ir II aukšto foje
14.15– 14.30 Žaidimo „Sujunk šūkį“ apdovanojimas II aukšto fojė
11.15 – 14.40 Kūrybiškos reklamos peržiūra II aukšto fojė
11.30 – 14.30 Seminarai:
11.30 – 12.15 val. Lektorius, Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) vadovas Gintaras Šeputis „Netradicinė reklama“
(144 auditorija)
12.30 – 13.20 val. Lektorius, reklamos agentūros „Love Agency“ kūrybos vadovas Tomas Ramanauskas „Žalingas reklamos poveikis“
(144 auditorija)
13.30 – 14.15 val. Lektorė, aktorė ir visuomenės veikėja Nijolė Oželytė „Gyvenimas ir sėkmė“ (144 auditorija)
14.30 – 15.00 Renginio uždarymas