Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Kuriame reklamą: Kas svarbiau – kūrybiškumas ar techninės žinios?

Nuo gegužės iki birželio vidurio Lietuvos universitetų mokslininkai kviečia mokinius į svečius arba patys lankosimokyklose ir pristato STEAM* mokslų įdomybes. Jau suplanuota daugiau nei 130 įvairių edukacinių veiklų.

Iniciatyvą „Mokslininkai - mokykloms“ rengia Švietimo, mokslo ir sporto ministerija (ŠMSM) kartu su šiomis aukštosiomis mokyklomis: Lietuvos sveikatos mokslų universitetu, Kauno technologijos universitetu, Klaipėdos universitetu, Vilniaus Gedimino technikos universitetu, Vilniaus universitetu, Vytauto Didžiojo universitetu, Generolo Jono Žemaičio Lietuvos karo akademija.

Iniciatyvoje dalyvaujantys mokytojai pastebi, kad netradicinės veiklos kitose erdvėse labai dažnai leidžia atsiskleisti tiems moksleivių gebėjimams, kurių jie net neįsivaizdavo turį, vaikai atranda lyderystės savybes, susidomi naujais dalykais.

Šį kartą 15min žurnalistai kartu su Kauno „Saulės“ gimnazijos moksleiviais lankėsi Kauno technologijos universitete, kur šio universiteto lektorius Vytautas Kederys mokė kurti reklamas.

Pamoka KTU garso įrašų studijoje buvo ypatinga ne tik todėl, kad mokiniai iš arti pamatė garso įrašymo techniką.

Moksleiviai turėjo ne tik sugalvoti reklamos siužetą, kas yra gana sudėtinga, bet ir įgyvendinti savo sumanymą.

„Moksleiviai turėjo ne tik sugalvoti reklamos siužetą, kas yra gana sudėtinga, bet ir įgyvendinti savo sumanymą. Taigi, iš pradžių veikia vaizduotė bei kūrybiškumas, paskui vaikai mokosi, kaip jų sumanymai turi būti realizuojami techniškai“, - pasakoja V.Kederys.

Jis džiaugėsi, kad stebėdami, kaip dirba garso režisierius, kaip įrašoma reklama moksleiviai per kūrybines veiklas susipažįsta su technologijomis, jas perpranta.

Jovita Kulakauskienė „Saulės“ gimnazijos choro vadovė, kuri ir atlydėjo į netradicinę pamoką moksleivius, sakė, kad tai buvo puiki proga vaikams sužinoti daug ir kitokių dalykų, nei yra mokomasi mokykloje. „Ir maloniai, ir naudingai praleidome laiką“, - sakė ji.

Moksleiviai taip pat džiaugėsi prisilietę prie įrašų studijos, sužinoję, kaip reikia įrašą tvarkyti, redaguoti, įrašyti.

Naujų ugdymo metodų taikymą mokyklose, mokymąsi kitose erdvėse skatina ir ES fondų finansuojamos priemonės - „Kokybės krepšelis“, „Ikimokyklinio ir bendrojo ugdymo mokyklų veiklos tobulinimas“ ir kt.

VIDEO: „Noriu pažinti“ pamokoje moksleiviai kūrė reklamas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos