Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kūrybiškų žmonių ateityje reikės tik daugiau

Kūrybinėje sferoje šiais laikais dirba daugybė žmonių – ne vien tik menininkai. Tiek kalbant apie kultūrą ir meną, tiek apie reklamą ir viešuosius ryšius, svarbus vaidmuo tenka vadybininkams, komunikacijos, marketingo bei daugybės kitų sričių specialistams. Šių specialistų poreikis yra tikrai nemažas, tačiau ko reikia norint dirbti kūrybinėse industrijose?
123rf.com nuotr. / Kūrybiški žmonės
123rf.com nuotr. / Kūrybiški žmonės

Indrė iš Alytaus (17 m.) svarsto studijuoti kūrybinių industrijų programą ir dalinasi savo mintimis, o jai atsako Mykolo Romerio universiteto (MRU) dėstytojai.

Indrė: „Savo ateitį matau sferoje, kuri susijusi su kūryba, menu, todėl renkuosi tarp studijų „menininkams“. Kiek teko domėtis kūrybinių industrijų programa, susidariau nuomonę, kad tai turėtų būti plati specialybė, kurioje svarbus kūrybiškumas.

Kurią pabaigus nereikėtų dirbti užsidarius ofise, bet būtų galima ir pakeliauti, pagyventi žaismingiau. Be to, skaičiau, kad tokios studijos labai populiarios užsienyje. Mėgstu piešti, todėl manau, kad jeigu ateity dirbčiau su reklama ar kažkuo panašiu, tai irgi galėtų praversti.“

Atsako Mykolo Romerio universiteto (MRU) dėstytojai

Lektorė Edita Dalia Rakauskaitė: „Šiuolaikiniame pasaulyje ypatingai reikalingas ir vertinamas kūrybingas žmogus, o Lietuvoje yra tikrai nemažas meno vadybininkų poreikis. Komunikacijos ir kūrybinių industrijų programa orientuota būtent į šiuos prioritetus. Ji apjungia komunikacijos ir kūrybiškumo sferas.

Šiuolaikiniame pasaulyje ypatingai reikalingas ir vertinamas kūrybingas žmogus, o Lietuvoje yra tikrai nemažas meno vadybininkų poreikis

Savo dėstomais dalykais bandome „įkvėpti“ studentus kartais net ir utopiškoms idėjoms. „Studijuojame“ ne tik universiteto erdvėse, lankome įvairius renginius ir institucijas, kviečiame į savo paskaitas kūrėjus, kurie dalinasi savo patirtimi, sėkmės istorijomis.

Praktiniai kūrybiniai darbai, kūrybiniai projektai, parodų, spektaklių, meno inkubatorių lankymas, darbų pristatymai, aptarimai, diskusijos ir iš to „išaugantys“ mūsų įvairūs projektai ir idėjos. Nuolat rengiamos, studentų kuruojamos parodos universiteto ir kitose erdvėse, bendri projektai su kitų universitetų studentais, Kūrybinių industrijų dienos, kuriose studentai dalinasi savo idėjomis ir darbais – visa tai yra mūsų studijų veikla.

Tobulų dalykų šiame pasaulyje vargu ar rasime, bet jei jaunas žmogus ateina su dideliu noru ir aistra kurti – jis tikrai ras šias galimybes.“

Lektorė Gintarė Gulevičiūtė: „Kūrybinių industrijų studijos yra puikus pasirinkimas studentams, kurie nori įgyti tarpdisciplininių kompetencijų ir turėti pasirinkimą dirbti įvairiuose sektoriuose. Ši programa apima tiek kūrybiškumo, dizaino, komunikacijos dalykus, kurie pravers norint dirbti meno ar kultūros srityje, tiek e-verslo, e-marketingo dalykus, kurių reikia reklamos sektoriui.

Skaitmeninės reklamos srityje vis labiau pasigendama kūrybinių kompetencijų

Šioje programoje save gali atrasti tie, kurie mėgsta piešti, rašyti, ir tie, kurie domisi reklamos dizainu, kino industrija bei prodiusavimu. Plačiau komentuojant savo interesų ir veiklos sritį – e-marketingą – galiu teigti, jog skaitmeninės reklamos srityje vis labiau pasigendama kūrybinių kompetencijų, o būtent ši programa gali jų suteikti daugiausia.“

Docentė, Komunikacijos instituto direktoriaus pavaduotoja dr. Gintarė Žemaitaitienė: „Studijų procese tenka susitikti įvairių studentų. Vieni jų ateina aiškiai apsisprendę, ko nori, to kryptingai siekia, iš kiekvienos disciplinos pasiima tai, ko jų įsivaizduojamai ateities profesijai reikia labiausiai. Kai kurie jų per tris su puse metų persigalvoja, jų vizija pasikeičia, tad jie ima siekti kitos specialybės.

Nė viena veikla neįmanoma be mokėjimo bendrauti, parinkti tam tinkamas priemones ir kanalus.

Daugiau vis tik įstoja tokių, kuriems įdomu, kurie stiprūs komunikacijoje, domisi technologijomis, bet ką konkrečiai norėtų veikti gyvenime, dar nežino. Ir mes jiems padedame. Juk komunikuojame bet kuriame sektoriuje, bet kuriame darbe.

Nė viena veikla neįmanoma be mokėjimo bendrauti, parinkti tam tinkamas priemones ir kanalus, žinoti, su kokiais trukdžiais gali susidurti. Komunikacijos ir kūrybinių industrijų programos ypatumas – ir naujausių technologijų, įrankių, priemonių pristatymas, galimybė pažvelgti į kelias (meno, muzikos, TV ir kino) industrijas išbandyti ir apsispręsti, kur matai save ateityje“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai