LEU Akademinių reikalų direkcijos atstovai sako, kad, nuolat stebėdami studentų nusiteikimą sieti ar nesieti savo karjerą su pedagogo darbu, pastebi, jog kasmet studentai tampa vis motyvuotesni. Motyvacijos testas padeda atsirinkti tikslingai karjeros siekiančius mokinius. Motyvacija kinta ir studijų metu, kai studentai giliau susipažįsta su mokytojo darbu, atlieka praktiką mokykloje. Išaugusį susidomėjimą pedagogo darbu lemia ir tai, kad studentai, kurie studijų metu siekia užsidirbti, padirba ir kitose sferose. Jie pamato, kad mokytojo darbas nėra vienas sunkiausių. Švietimo darbuotojai turi daug galimybių tobulintis, dalyvauti Lietuvos ir tarptautiniuose projektuose, o darbas yra įdomus ir prasmingas. Studijuodami būsimieji mokytojai gali gauti tikslinę stipendiją – 116 Eur.
Daugiau nei 80 procentų LEU studentų praktika padėjo suprasti profesinės veiklos ypatumus, o 71 procentas visų studentų yra patenkinti studijomis Lietuvos edukologijos universitete.
Vienas svarbiausių veiksnių, turinčių įtakos studentų motyvacijai rinktis pedagogo darbą, yra praktika. LEU Akademinių reikalų direkcija pastebi, kad mokykloje studentai įvertina savo dalykinius gebėjimus, patikrina save dirbdami su mokiniais. Po tokios patirties dažnai atranda savo pašaukimą, patvirtina pasirinkimą ar netgi pakeičia savo neigiamą nusistatymą nedirbti mokytoju. Studentų, kurie po praktikos supranta, kad šis darbas ne jiems, yra mažuma. Taip pat labai svarbu ir tai, kad su mokytojo darbu studentai susipažįsta palaipsniui nuo studijų pradžios. Pirmame kurse jie stebi, vėliau dirba prižiūrimi mentoriaus, o paskutiniame kurse savarankiškai veda pamokas. Praktikos tąsa leidžia formuotis įgūdžiams, vertybėms, pakanka laiko refleksijai. Šiandien būsimieji mokytojai renkasi, ar praktiką atlikti Lietuvoje, ar užsienyje, kur įgyta patirtis dar vertingesnė.
Praėjusiais mokslo metais LEU atlikto tyrimo duomenimis, daugiau nei 71 procentas visų studentų yra patenkinti studijomis. Tai yra 10 procentų didesnis rezultatas nei 2011 m. Tokie pasiekimai yra bendradarbiavimo rezultatas. Dėstytojai nuolat tobulina kvalifikaciją. Bendradarbiaudamas su studentais universitetas tobulina studijų programas, atsižvelgdamas į užsienio ekspertų vertinimo išvadas ir į kolegų užsienyje patarimus. Kiekvienais metais LEU, atlikdamas studentų apklausą, gauna rezultatus, kurie leidžia matyti tobulintinas sritis, į kurias investuojamos visos pastangos. Šiuo metu kartu su studentais siekiama akademinio sąžiningumo, rengiamas akademinio sąžiningumo gidas, kuris, tikima, taip pat prisidės prie studijų kokybės universitete.
Kiekvienais metais LEU didėja studentų, kurie mano, kad studijuojama studijų programa visiškai atitinka jų karjeros lūkesčius, skaičius. LEU nuolat tobulina savo veiklos kokybę. Tai atsispinti absolventų vertinime. Analizuojant bendrą pasitenkinimą studijomis ir studijų kokybės rodiklius, nustatyta, kad per du metus universitetas pagerino visų rodiklių vertinimo rezultatus. Tačiau labiausiai (daugiau nei 1 balu iš 10 galimų) pagerino šiuo rodiklius: mokymosi rezultatų vertinimo procedūros ir pažymiai yra objektyvūs ir nešališki – 1,1 balo; universitete galiu gauti informacijos ir konsultuotis karjeros projektavimo klausimais – 1,4 balo; kai man reikia, galiu naudotis specialia įranga, laboratorijomis ir kitomis patalpomis – 1 balu; studentų baigiamieji darbai orientuojami į aktualių šaliai (regionui) problemų sprendimą – 1 balu; dėstytojai įtraukia studentus į taikomuosius (realių problemų) tyrimus – 1,3 balo; dėstytojai įtraukia studentus į aktualius, visuomenei svarbius projektus – 1,1 balo. Dėl šių priežasčių 2013 m. duomenimis, daugiau nei 71 procentas visų studentų yra patenkinti studijomis Lietuvos edukologijos universitete, ir tai yra 10 procentų didesnis rezultatas nei 2011 m.