Lietuvoje viešėjusią Oksfordo universiteto auklėtinę sužavėjo ISM universiteto studentai

ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto studentų organizuojamas tarptautinis socialinio verslo situacijų konkursas „Creative Shock“ praėjusiais metais pasiekė rekordinius rezultatus – subūrė 1291 dalyvį iš 91 skirtingos pasaulio valstybės.
2016 m. „Creative Shock“ organizatoriai
2016 m. „Creative Shock“ organizatoriai / ISM nuotr.

Nors rekordinis dalyvių skaičius džiugina, tačiau projekto sėkmę geriausiai iliustruoja itin pozityvūs atsiliepimai, kuriais apie konkursą ir patį ISM universitetą dalijosi studentai iš įvairiausių pasaulio universitetų. Vienas jų – verslo magistrą Oksfordo universitete studijuojančios Sanjanos Govil su komanda „Oxford Creatives“, iškovojusių pergalę finaliniame konkurso etape, patirtis.

Dar prieš atvykdama į Vilnių, S.Govil buvo sukaupusi patirties socialinio verslo srityje – prieš pradėdama magistrantūros studijas Oksfordo universitete mergina taip pat dirbo advokate socialinio verslo srityje ir padėdavo šių verslų rėmėjams Indijoje.

ISM nuotr./„Creative Shock“ 2016 nugalėtojai „Oxford Creatives" komanda. Iš kairės į dešinę: Naman Sanghvi, Ojasvi Soni Das, Nikhita Nadkarni, Sanjana Govil.
ISM nuotr./„Creative Shock“ 2016 nugalėtojai „Oxford Creatives" komanda. Iš kairės į dešinę: Naman Sanghvi, Ojasvi Soni Das, Nikhita Nadkarni, Sanjana Govil.

„Šis darbas man parodė, kad socialinis verslas gali ne tik padėti siekti pozityvaus poveikio visuomenei, bet ir galima daug nuveikti sprendžiant realias socialines problemas. Esu tikra, kad viskas priklauso nuo to, kaip šie verslai kuria ir įgyvendina savo strategiją. Kaip patarėja socialinio verslo srityje, džiaugiuosi galėdama patarti būtent šio tipo verslininkams“, – sakė Oksfordo studentė.

Stebino konkurso dalyvių gausa

Rudenį Lietuvoje su komanda viešėjusi mergina sako, kad įspūdį konkurse padarė „Creative Shock“ projekto dalyvių gausa ir galimybė susipažinti su daug skirtingų žmonių iš įvairiausių verslo mokyklų visame pasaulyje.

„Labai patiko stebėti, kaip skirtingai kiekvienas iš dalyvių įžvelgia tas pačias problemas. Užduotys, kurias turėjome spręsti, buvo sukurtos itin kruopščiai ir privertė visus mus mąstyti apie tai, kaip socialinio verslo tikslai yra įgyvendinami nuo strategijos bei finansavimo iki rinkodaros sprendimų“, – tikino S.Govil.

Merginos teigimu, „Oxford Creatives“ pergalę lėmė komandos sudėtis – kiekvienas narys buvo skirtingų sričių specialistas – finansų, rinkodaros, strategijos. Sėkme laimėtoja džiaugiasi iki šiol, kadangi iš karto po sesijos Oksfordo universitete laimėtus lėktuvo bilietus ji ketina panaudoti kelionei namo į Indiją.

S.Govil teigimu, iš Lietuvos ji parsivežė itin malonius prisiminimus ne tik apie finalines konkurso užduotis, bet ir džiaugiasi turėjusi galimybę visiems projekto dalyviams papasakoti apie savo šalies, Indijos, kultūrą.

ISM nuotr./„Creative Shock“ 2016 dalyviai, organizatoriai bei svečiai po finalinių prezentacijų.
ISM nuotr./„Creative Shock“ 2016 dalyviai, organizatoriai bei svečiai po finalinių prezentacijų.

Sužavėjo universiteto aplinka

Mergina neslepia, kad didžiausią įspūdį paliko „Creative Shock“ konkurso organizatoriai – ISM universiteto studentai ir kiti bendruomenės nariai.

„Džiaugiuosi galėjusi aplankyti Vilnių bei turėjusi galimybę pamatyti, kokios socialinio verslo tradicijos yra kuriamos Jūsų šalyje. Ir nuoširdžiai likau sužavėta ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto studentais, kurie sugebėjo sukoordinuoti ne tik nuosekliai, bet ir ypač profesionaliai visą „Creative Shock“ projektą,“ – susižavėjimo neslėpė S.Govil.

Oksfordo auklėtinė ypač gražiai atsiliepė ir apie ISM Vadybos ir ekonomikos universitetą.

„Tiek Oksfordo, tiek ir ISM universitetai gali didžiuotis savo modernumu, tarptautine aplinka, o šių abiejų universitetų studentai turėtų vertinti autentišką ir jaukią aplinką, kurią kuria šimtmečius menanti pastatų architektūra,“ – teigė S.Govil.

„Creative Shock“ yra tarptautinis socialinio verslo situacijų konkursas, skirtas kūrybingiems, ambicingiems ir socialiai atsakingiems jauniems žmonėms. ISM Studentų atstovybės organizuojamas projektas vyksta kiekvieną rudenį ir yra atviras visiems universitetų studentams tiek Lietuvoje, tiek užsienyje. Dalyviai gali burtis į komandas arba registruotis individualiai. Tam, kad pasiektų finalinį etapą, studentai turi pereiti du preliminarius etapus. Į finalinį konkurso savaitgalį pernai buvo pakviestos 8 geriausios komandos, kurios kovojo ne tik dėl 1500 eurų vertės pagrindinio prizo, bet ir dėl skrydžio bilietų į bet kurią pasirinktą pasaulio šalį. Finalinio savaitgalio metu taip pat kasmet vyksta ir nemokama socialinio verslo konferencija, kuri į ISM Vadybos ir ekonomikos universitetą sukviečia įvairių sričių specialistus iš viso pasaulio. Iniciatyvos tikslas – skatinti socialinio verslo modelį ir jį pritaikyti panaudojant sėkmės istorijas. Šiemet „Creative Shock“ konkursas vyks lapkričio 30 d.–gruodžio 3 d.

Daugiau informacijos apie ISM studentų organizuojamą konkursą rasite: čia.

Daugiau informacijos apie ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto studijas rasite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų