Lietuvos studentai žavi pasaulį unikaliu socialinio verslo projektu

ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto bei ISM Studentų atstovybės organizuojamas socialinio verslo situacijų konkursas „Creative Shock“ nenustoja augti ir tampa vis patrauklesnis pasaulio studentams! Šiais metais konkurse varžosi net 892 studentai iš 227 universitetų 73 valstybėse. Konkurso dalyviai jau gavo pirmojo etapo virtualią užduotį – socialinio verslo situaciją „Nutrition for all – Fighting malnutrition in Africa“. Norėdami susidoroti su šia užduotimi ir išanalizuoti verslo situaciją, dalyviai turės įsijausti į rinkodaros specialistų vaidmenis, pasinaudoti strateginio valdymo žiniomis, loginiu mąstymu bei kūrybiškumu – tai neatsiejamos šio konkurso dalys.
Socialinio verslo situacijų konkursas „Creative Shock“. ISM nuotr.
Socialinio verslo situacijų konkursas „Creative Shock“. ISM nuotr.

Penkios geriausiai pasirodžiusios komandos pateks į paskutinį etapą – finalinį savaitgalį, kuris gruodžio 3 – 6 dienomis vyks Vilniuje, ISM Vadybos ir ekonomikos universitete. Finalinis savaitgalis dalyviams bus itin intensyvus: dalyviai ne tik turės išspręsti dvi paskutines finalinio etapo užduotis – verslo konsultacijų įmonės Civitta paruoštą verslo vadybos simuliaciją ir finalinę tikro socialinio verslo situaciją, bet ir dalyvaus kūrybinėse dirbtuvėse, orientacinėse po Vilnių, gyvos muzikos bei kontaktų vakaruose. Šių veiklų metu dalyviai turės progą geriau pažinti skirtingas kultūras bei užmegzti ryšius su iš viso pasaulio susirinkusiais bendraminčiais. Finalo metu taip pat vyks „Creative Shock” tarptautinė socialinio verslo konferencija, kurioje savo įžvalgomis dalinsis garsūs socialinio verslo atstovai.

 „Creative Shock – tai ne tik konkursas, bet ir labai stiprus įrankis, padedantis skleisti žinią apie socialinį verslą ir parodyti versliems studentams, kuo jis skiriasi nuo socialinės organizacijos bei paprasto verslo. Socialinis verslas – tai visapusiškai funkcionuojantis, be išorinės paramos išsilaikantis ir pelną generuojantis verslas, kuris tuo pačiu sprendžia ir tam tikrą socialinę problemą bei kuria pridėtinę vertę visuomenei“, – mintimis apie konkurso misiją dalinosi projekto vadovas Arnas Petravičius.

2011 metais prasidėjęs kaip Baltijos šalių rinkodaros konkursas per penkerius metus išaugo į tarptautinio masto renginį. 2012 m. „Creative Shock“ išrinktas Tarptautinės Verslumo Savaitės studentų renginiu Lietuvoje, 2013 m. laimėjo Metų verslumo skatinimo projekto Lietuvoje apdovanojimą – BZN start „Startups AWARDS 2013“, 2014 m. buvo nominuotas „LOGIN 2015 apdovanojimuose“ ir 2015 m. laimėjo Europos Komisijos rengiamų Europos verslininkystės skatinimo apdovanojimų (EEPA) nacionalinę atranką. Matydama projekto kuriamą naudą, prie konkurso Creative Shock’15 sėkmės prisideda ir Lietuvos Studentų Sąjunga (LSS), jungianti ir atstovaujanti visos Lietuvos studentus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų