MO muziejuje įvyko jubiliejinio mentorystės programos „LT Big Brother“ sezono atidarymas

Gegužės 8 dieną MO muziejuje vyko 15-asis mentorystės programos „LT Big Brother“ sezono atidarymas. Paminėti jubiliejinio sezono pradžios susirinko beveik 200 programos dalyvių, atvykę iš skirtingų Lietuvos miestų ir užsienio valstybių. Šventės svečiai kūrė unikalias meno ekspozicijas, simbolizuojančias mentorystę, rašoma „LT Big Brother“ pranešime spaudai.
MO muziejuje įvyko jubiliejinio mentorystės programos „LT Big Brother“ sezono atidarymas
MO muziejuje įvyko jubiliejinio mentorystės programos „LT Big Brother“ sezono atidarymas / Irmanto Gelūno nuotr.

15-tasis mentorystės programos sezonas startavo itin sėkmingai – sudarytos daugiau nei 440 mentorių ir ugdytinių poros. Šiais metais mentoriauti pasiryžo virš 300 lietuvių profesionalų iš daugiau nei 25 pasaulio šalių. Mentorių sąraše galima rasti ne vieną tarptautiškai pripažintą lietuvių profesionalą.

IT bendrovės „TeleSoftas“ įkūrėjas Algirdas Stonys, „Pinterest“ vyresnioji klientų partnerė Marija Čepulytė, „Google“ augimo vadovas, dirbantis su vienaragių mobiliosiomis programėlėmis Niujorke, Leonardas Gujis, svetainių kūrimo platformos „Wix“ šalies vadovė Monika Laukaitė, interneto edukacinės kompanijos „Skillademia“ įkūrėjas Jokūbas Laukaitis ir daugybė kitų.

Trečiadienio vakarą Vilniaus centre – MO muziejuje – susirinko didelė dalis programos dalyvių. Jaukioje meno erdvėje jie turėjo galimybę artimiau susipažinti su gausia „LT Big Brother“ bendruomene, burtis kviečiančioje MO muziejaus erdvėje.

Tarp jubiliejinio „LT Big Brother“ sezono atidarymo svečių buvo galima išvysti nuotolinio moterų universiteto „WoW University“ įkūrėją Ingą Jablonskę, „SEB“ banko Lietuvoje inovacijų vadovą Marių Riboką, pirmosios Lietuvoje aukštosios mados siuvinėjimo mokyklos įkūrėja Valeriją Fic Brasę, tarptautinės farmacijos korporacijos „Novartis“ verslo vykdymo vadovą Kristupą Šaikų, viešųjų ryšių įmonės „Black Unicorn“ įkūrėją Juliją Jegorovą, programinės įrangos įmonės „EPAM Systems“ strategijos ir inovacijų direktorių Aleksą Drozdovskį bei kitus.

Renginio pradžioje susirinkusius renginio dalyvius sveikino ne tik pats mentorystės programos vadovas dr. Vytautas Jankauskas, bet ir MO muziejaus vadovė Milda Ivanauskienė, kuri šiais metais prisijungė į „LT Big Brother“ mentorių gretas. „Norisi, kad ta mentorystės idėja ir tradicija skleistųsi ir būtų. Svarbu, kad visi patirtų gėrį, teikiamą buvimo ugdytinio ar mentoriaus pozicijoje“, – sakė M.Ivanauskienė.

Startuolio „Omnisend“ vadovas ir bendraįkūrėjas Rytis Laurinavičius taip pat pasidalino savo mintimis apie mentorystę. „Labai smagu matyti tiek daug žmonių, kurie nori augti, nes ne tik ugdytiniai, bet ir mentoriai ateina į šią programą vedami šio noro“, – kalbėjo R. Laurinavičius.

Šįkart renginio vinimi tapo meninės ekspozicijos „Kuriame meną kartu“ kūrimas kartu su mentorystės programos bendruomenės nariais. Sezono atidarymo dalyviai buvo suskirstyti į skirtingas grupes, kurios turėjo atlikti neeilinę užduotį – sukurti ryšį, augimą ir įvairovę simbolizuojančią skulptūrą.

„LT Big Brother“ – viena didžiausių ir pirmoji savanoriška mentorystės programa viso pasaulio lietuviams. Įvairaus amžiaus dalyvius su visame pasaulyje esančiais lietuviais profesionalais sujungianti iniciatyva per 15 gyvavimo metų subūrė gausybę dalyvių, kurie sėkmingai suformavo tūkstančius mentorių bei ugdytinių porų. Ilgalaikio ir neformalaus bendravimo būdu mentoriai reikšmingai prisideda prie dalyvių profesinio ir asmeninio tobulėjimo, padeda įveikti karjeros iššūkius ir dalinasi savo ilgamete patirtimi.

„LT Big Brother“ informacinis partneris – LRT, renginio partneris – „Omnisend“, sezono rėmėjai – „Pineca Group“ ir „Eugesta“.

Daugiau informacijos apie „LT Big Brother“ mentorystės programą galite rasti interneto svetainėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis