„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Mokytoja Vigilija Kelerienė: žinau, kas turi nutikti, kad vaikai suprastų matematiką

Kuo dirbtų mokytojas, jei nebūtų mokytoju? Vilniaus Abraomo Kulviečio klasikinės gimnazijos matematikos mokytoja Vigilija Kelerienė teigia, jog jokiame kitame vaidmenyje savęs neįsivaizduoja, mat mokytojo darbas – gyvenimo būdas. „Kaip kunigui – lygiai taip pat“, – sako mokytoja.

V.Kelerienė prisipažįsta, jog būti mokytoju reiškia galvoti apie mokinius ir ryte, ir vakare – net ir tada, kai darbas pasibaigia.

„Galėčiau drąsiai sakyti, kad mokytojos darbas yra visiškai mano gyvenimo būdas. Aš neįsivaizduoju savęs, kad dar kažką kitaip galėčiau dirbti. Nes ryte visą laiką galvoji apie mokinius, grįžus namo – galvoji apie mokinius, bendrauji su tėvais“, – sako ji.

Paklausta, kas lėmė jos sprendimą tapti matematikos mokytoja, V.Kelerienė prabyla ir apie savo šeimą.

„Didžiausia mano gyvenimo mokytoja buvo ir yra mano sesuo, kuri, beje, irgi yra šios mokyklos matematikos mokytoja. Manau, kad ji padarė didžiausią įtaką, kad aš esu čia ir esu matematikė – ne kažkas kitas“, – įsitikinusi V.Kelerienė.

Nors mokytoja turi net du aukštojo išsilavinimo diplomus, ji prisipažįsta, jog žodžio „matematika“ juose nėra. Nepaisant to, V.Kelerienė tęsia kvalifikacijos kėlimą: šiuo metu ji dalyvauja projekte „Tęsk“ pedagogams, norintiems įgyti papildomų dalykinių kompetencijų ar pedagogo kvalifikaciją.

„Esu baigusi du aukštuosius, tačiau neturiu to tikro, išgryninto matematikos diplomo. Ir man tai buvo aktualu. Nors aš esu pripažinta kaip specialistė, įstatymai Lietuvoje labai keičiasi. Man norėjosi, kad diplome būtų būtent matematika, ir kai pamačiau, kad yra toks projektas, kuriame mokytojas, jau esamas pedagogas, gali įgyti matematiko kompetencijų per pusantrų metų ir dar nemokamai – tai mane labai „užkabino“, – sako V.Kelerienė.

Nors ne kiekvienas matematiką pavadintų savo mėgstamiausia pamoka, tačiau mokytoja įsitikinusi, jog tam, kad matematiką suprastum, reikia ją pamilti.

Tam, kad matematiką suprastum, reikia ją pamilti.

„Visą laiką savo vaikams kartoju vieną tiesą: svarbu pamilti tai, ko mokaisi. Ir aš manau, kad darau viską, kad mokiniai matematiką pamiltų“, – pastebi matematikos mokytoja.

Lietuvos mokyklose daugėja mokytojų, kurie įgyja kvalifikaciją, suteikiančią galimybę mokykloje mokyti antrą mokomąjį dalyką. Įgyvendinant ES finansuojamą projektą „TĘSK“ papildomą kvalifikaciją per trejus metus įgis daugiau nei 800 mokytojų.

VIDEO: Mokytoja Vigilija Kelerienė: žinau kas turi nutikti, kad vaikai suprastų matematiką

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs