R.Meilutytės palaikoma socialinė iniciatyva sulaukė susidomėjimo

Šalies gyventojai aktyviai prisideda prie to, kad kuo daugiau moksleivių galėtų išmokti plaukti. Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse įsigydami specialias apyrankes pirkėjai paremia Lietuvos plaukimo federacijos vykdomą mokymo plaukti programą. Šiuo metu surinktos sumos pakanka, kad net 600 Lietuvos antrų ir trečių klasių moksleivių įgytų pagrindinius plaukimo įgūdžius.
Kaune pagerbta Rūta Meilutytė
Kaune pagerbta Rūta Meilutytė / Vilmanto Raupelio nuotr.

„Mokėti plaukti turėtų kiekvienas pradinukas, todėl ši programa svarbi visos

šalies mastu. Juk visiškai nebūtina pasinerti į profesionalų sportą – plaukimas yra būtinas išgyvenimo įgūdis. Kuo anksčiau vaikai pradedami mokyti plaukti, tuo saugiau jie gali jaustis prie upių, ežerų ar jūros. O kiekviena įsigyta apyrankė priartina prie šio tikslo“, – sako iniciatyvos ambasadorė Rūta Meilutytė.

Lietuvos plaukimo federacija (LPF) dar 2009 metais pradėjo vykdyti sertifikuotą vaikų mokymo plaukti programą. Programos metu, bendradarbiaujant su Kūno kultūros ir sporto departamentu, Švietimo ir mokslo ministerija, mokyklomis, dalis kūno kultūros pamokų yra skiriama plaukimo pratyboms. Programoje dalyvauja 100 mokyklų iš 36 savivaldybių.

„Nors skaičiuojame paskutines vasaros dienas, mokėjimo plaukti svarba niekur nedingsta. Lietuvos gyventojų plaukimo įgūdžiai nėra pakankami ir tai yra didelė problema. Tuo tarpu vaikų mokymas plaukti yra viena pagrindinių priemonių su tuo kovojant. Kaip rodo mūsų patirtis, aštuoniolikos plaukimo pamokų užtenka, kad vaikai išmoktų išsilaikyti vandens paviršiuje ir gebėtų taisyklingai nuplaukti bent 25 metrus. Įgijus tokius pradmenis, galima tobulinti gebėjimus ir ilginti nuotolius“, – komentuoja sako LPF viceprezidentė doc. dr. Ilona Zuozienė.

Tai, kad mokymasis plaukti pas profesionalų trenerį reikšmingai pagerina plaukimo įgūdžius, patvirtina ir LPF ir prekybos tinklo „Maxima“ atliktas tyrimas. Su specialisto priežūra mokęsi plaukti žmonės dažniau pasiekia neformalius mokėjimo plaukti standartus – nuplaukia 400 metrų arba išsilaiko vandens paviršiuje bent pusvalandį.

„Atliktas tytimas parodė, kad net devyni iš dešimties tėvų norėtų, kad jų vaikai būtų mokomi plaukti. Tuo tarpu iki šiol mokymo plaukti programai skiriamų lėšų pakako vos 8 proc. šalies moksleivių pratyboms. Dėl šios priežasties nusprendėme prisidėti prie šios programos plėtros. Visgi labiausiai džiugina tai, kad patys gyventojai aktyviai remia programą. Mūsų pirkėjų paaukota suma leis net pusei tūkstančio pradinukų saugiau jaustis prie vandens telkinių“, – pasakoja bendrovės „Maxima LT“ rinkodaros vadovė Kristina Mažeikytė.

Lietuvos gyventojai iki rugsėjo 19 d. dar gali paremti mokymo plaukti programą parduotuvėse „Maxima“ įsigydami specialias apyrankes arba paskambinę trumpaisiais numeriais 1890 (auka 1 euras) ir 1892 (auka 2 eurai). Daugiau sužinoti apie šią programą ir apie vykdomą iniciatyvą gyventojai gali sužinoti specialiai sukurtame tinklalapyje.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 235 „Maxima“ parduotuvės, kuriose dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų. Lietuvos vartotojų nuomone, geriausias kokybės pavyzdys ir simbolis vertinant Lietuvos rinkoje siūlomus produktus bei paslaugas – prekybos tinklas „Maxima“. Tai parodė šiemet nepriklausomos Šveicarijos tyrimų bendrovės „International Certification Association“ (ICERTIAS) atliktas rinkos tyrimas „QUDAL – QUality meDAL“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis