Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Sąsiuvinių mažiau, o kūrybinių priemonių – daugiau: kaip pasikeitė mokinio pirkinių krepšelis per dvejus metus?

Palyginus pastarųjų dvejų metų pagrindines mokinių krepšelio prekes – jos išlieka panašios, tačiau prekybininkai pastebi ir kitas tendencijas, galimai nulemtas pandemijos. Pasak prekybos tinklo „Iki“ atstovų, keičiantis mokymosi sąlygoms ir apskritai požiūriui į mokyklinį ugdymą, krinta kai kurių anksčiau įprastomis laikytų prekių pardavimai, o populiarėja iki šiol buvę netradicinės priemonės.
Mokyklos reikmenys
Mokyklos reikmenys / „Freepik“ nuotr.

„Kadangi mokyklos nekeičia bendrųjų reikalavimų, būtiniausias mokinio krepšelis bėgant metams išlieka panašus. Tai – piešimo, rašymo priemonės, klijai, guašai, žirklės, aplankalai, bloknotai, spalvotas popierius, piešimo sąsiuviniai. Visgi pastebime, kad įprastų sąsiuvinių pardavimai kasmet tendencingai krinta. Tai galima paaiškinti tuo, kad vis dažniau užduotys atliekamos elektroninėje erdvėje, tad ir sąsiuviniai mokiniams tampa mažiau reikalingi“, – pranešime sako „Iki“ komunikacijos vadovė Vaida Budrienė.

Pasak V.Budrienės, palyginus dvejų metų duomenis, sąsiuvinių pardavimai sumažėjo apie 20 proc. Dėl tos pačios priežasties moksleiviai vis daugiau naudoja skaitmeninių ir vizualinių priemonių, todėl auga ir tokių prekių kaip išmanūs laikrodžiai ir ausinės su mikrofonais pardavimai. Šiemet jų parduota virš 30 proc. daugiau nei pernai.

V.Budrienė pastebi, kad, be išmanių įrenginių paklausos augimo, populiarėja ir vadinamasis impulsyvus pirkimas, kai aktyviai perkamos tą sezoną madingos priemonės.

„Dažniausiai tokių prekių sąraše atsiduria įvairūs rašikliai, sąsiuviniai, pieštukai ar segtuvai, papuošti jaunimo ir vaikų pamėgtais animaciniais herojais ar filmų personažais. Nors dažniausiai veikėjai būna populiarūs vieną sezoną, visgi šiemet pastebime, kad po pandemijos vyrauja ankstesnių metų temos. Tai – žvyneliais puoštos priemonės, taip pat su supermeno, žmogaus–voro ir kt. atvaizdais bei simboliais“, – teigia V.Budrienė.

Dar viena įdomi tendencija, pasak „Iki“ komunikacijos vadovės, vis aktualesnėmis tampa kūrybiškumą skatinančios ir išreikšti save skirtos priemonės. Tai įvairios lipdymo masės, išmanusis plastilinas, kiti lipdymo rinkiniai. Taip pat šioje prekių kategorijoje paklausios yra interaktyvios piešimo priemonės, pavyzdžiui, kvepiantys ir šviečiantys flomasteriai, užrašinės su žvyneliais ir kt.

Pirkėjai taip pat pamažu prisijaukina ir inovatyvius bei patogius sprendimus, pavyzdžiui, pagal vadovėlį reguliuojamus aplankalus, taip pat rašiklius nutrinamu galu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs