Startuoja atranka būsimiems jaunimo mokymų vadovams!

Domiesi jaunimo ugdymu, norėtum įgyti darbo komandoje įgūdžių, tačiau nežinai, kur galėtum pasisemti reikalingų žinių? Nori mokytis ir tobulėti jauname, draugiškame ir profesionaliame kolektyve? Tad ši žinia skirta tau!
Startuoja atranka būsimiems jaunimo mokymų vadovams!
Startuoja atranka būsimiems jaunimo mokymų vadovams! / Organizatorių nuotr.

Lietuvos jaunimo organizacijų taryba (LiJOT), bendradarbiaudama su Lietuvos neformaliojo ugdymo asociacija (LiNA), pradeda Ilgalaikius (2010–2012 m.) mokymų kursus „TOT‘as“ („Trainings of Trainers“) būsimiems jaunimo mokymų vadovams, teigiama išplatintame LiJOT pranešime.

Kursais bus siekiama ugdyti mokymų vadovų asmenines bei profesines kompetencijas, kurios suteiks žinių rengti, įgyvendinti ir vertinti mokymo veiklas, paremtas besimokančiųjų poreikiais bei atitinkamomis metodikomis. Visa programa bus paremta neformaliojo ugdymo principais.

„Šiais mokymais ketiname orientuotis į žmones, gyvenančius ne tik Lietuvos didmiestyje, bet mažesnėse gyvenvietėse. Tokiu būdu suteiksime galimybę regioninėms jaunimo organizacijoms turėti nuolat besimokančius, kompetentingus ir Lietuvos jaunimo veiklą bei politiką išmanančius mokymų vadovus. Investuodami į juos, kursime įrankius jaunimo organizacijoms augti ir tobulėti“, – sako LiJOT prezidentas Šarūnas Frolenko.

Mokymo kursai susideda iš trijų tipų veiklų: mokymo seminarai, darbinė praktika su grupėmis ir individualus mokymasis. Po ilgalaikių mokymų kursų planuojamas mokymų vedimo patirties analizės seminaras, kuriame susitiks kursų dalyviai ir analizuos įgytą patirtį, kylančius klausimus ar profesines dilemas.

Pirmasis seminaras planuojamas š. m. lapkričio mėnesio pradžioje.

Dalyvių atrankos kriterijus bei visą su mokymais susijusią informaciją rasite čia.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis