Šiais metais konkurso dalyviai kurs marketingo, viešųjų ryšių, komunikacijos strategijas socialiniams verslams ir organizacijoms. Gruodžio 1-2 d., finale, paaiškės kieno idėjos buvo geriausios ir kas vertas pagrindinio prizo – turės galimybės susitikti su tarptautinės verslo Taikos premijos laureatu Vladu Lašu. Konkursą inicijuoja ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Studentų atstovybė. Registruotis jau galima www.creativeshock.org
„Šiuo konkursu siekiame didinti socialinio verslo žinomumą bei ugdyti studentų verslumą, strateginį mąstymą. Konkurso dalyviai turės galimybę ne tik įgyti naujų žinių, bet ir patys kurti pridėtinę vertę tiek verslui, tiek visuomenei“, – sako vienas iš konkurso organizatorių Aras Dapkus. „Creative Shock'12“ dalyvių registracija tęsis iki lapkričio 2 d. Baltijos šalių bakalauro studijų studentai, norintys dalyvauti konkurse, turi suformuoti 3-4 žmonių komandas, užpildyti registracijos anketą prieš tai nurodytoje internetinėje svetainėje ir atsiųsti savo CV. Registruotis gali bakalauro ir magistro studijų visų kursų studentai. Vėliau 5 geriausios komandos pateks į finalą.
Dalyvaudami „Creative Shock'12“ studentai susipažins su kitokiu, vis didesnį populiarumą įgaunančiu verslo modeliu – socialiniu verslu. Konkurso dalyviai spręs organizacijų, kurios naudodamos verslo strategijas, kuria ne tik prekes ir paslaugas, bet ir sprendžia socialines problemas, pavyzdžiui, neįgaliųjų ar skurstančiųjų integravimas į darbo rinką, situacijas. Spęsdami tikras socialinio verslo problemas, konkurso dalyviai didins konsultacines bei analitines žinias. „Creative Shock'12“ nėra tradicinio pobūdžio konkursas: čia bus susiduriama su realiomis situacijomis, o sprendimai – gyvai pritaikomi sprendimai, todėl dalyvaudami čia jauni žmonės įgys patirties, kuri padės priimti ir įveikti ateityje kylančius neeilinius iššūkius .
Konkurso metu dalyviams reikės įveikti tris etapus. Pirmasis – atrankinis – etapas: reali socialinio verslo situacija atkeliavusi iš Filipinų. Šią užduotį pristato visame pasaulyje žinoma organizacija „Gawad Kalinga" (verčiant iš filipinų kalbos, rūpintis), kuri padeda skurdo nualintiems žmonėms: kuria bendruomenes, formuoja vertybes, stato joms namus bei padeda išgyventi. Antrajame etape konkurso dalyviai gaus Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) paruoštą užduotį, kurios metu turės sugeneruoti partizaninio marketingo strategijas tokioms Lietuvos socialinėms organizacijoms kaip „Pagalbadaiktais.lt“, „Kitas Variantas“, „Vaikų Linija" ir kitoms. Penkios geriausios komandos keliaus į finalą, kuriame turės pateikti verslo sprendimus realiam socialiniam verslui iš Baltijos šalių. Kokia tai bus organizacija, konkurso iniciatoriai neatskleidžia.
Finalinę programą papildys atvirų paskaitų ciklas, kurių metu savo žiniomis dalinsis marketingo specialistai bei socialinio verslo atstovai. Taip pat dalyvių laukia komandos formavimo programa bei kontaktų pasikeitimo vakaras – finalininkai turės galimybę gyvai pabendrauti su įvairiais įmonių bei organizacijų atstovais, dėstytojais bei lektoriais.
Mūsų šalyje rengiamas konkursas – tai tarptautinės verslumo savaitės, minimos daugiau nei 50-yje skirtingų šalių, dalis. Šia savaite siekiama lavinti jaunų žmonių kūrybiškumą, verslumą bei novatoriškumą. Pagrindinis Tarptautinės Verslumo Savaitės organizatorius Lietuvoje ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas.