IMKI – tai kūrybinės studentų varžybos, kuriose studentams buvo sudaryta galimybė susipažinti su įmonėse vykstančiais procesais. Dalyviai atliko profesionalų parengtas užduotis ir buvo įvertinti. Trečio kurso kūrybinių industrijų fakulteto studentas Haroldas Katilius teigia, kad dabar jau žino, kur pritaikyti paskaitose įgytas žinias: „Po vizitų įmonėse supratau, kam gali būti naudingos universitete įgytos žinios“.
Po vizitų įmonėse supratau, kam gali būti naudingos universitete įgytos žinios, sakė H.Katilius.
Kaip ir anksčiau, IMKI organizatoriai yra kūrybinių industrijų studentai. Jie sujungia savo meninių ir technologinių žinių bagažą, organizuoja kontaktų mainus kitiems studentams. „To, ką gali padaryti kūrybinių industrijų specialistas, nepadarys menininkas ar technologas. Tik sudėjus menininką ir technologijų specialistą į vieną, pridėjus lašelį verslumo, gali atsirasti kūrybinių industrijų produktas. Tai ir įrodo studentų projektas IMKI“, – savo mintimis dalinasi VGTU kūrybinių industrijų fakulteto dekanė Živilė Sederevičiūtė-Pačiauskienė.
Dauguma IMKI 2015 viešėjusių įmonių, renginyje dalyvavo ir praėjusiais metais. Kai kurių jų atstovų profesinis kelias prasidėjo būtent VGTU. Vaizdo reklamos agentūros „Videography“ įmonės įkūrėjai – VGTU absolventai. Vienas jų, Evaldas Arlauskas, teigia, kad universitetas suteikė pagrindinių žinių jo karjerai: „Videography“ įmonės idėja gimė iš noro kurti geriau nei tuo metu buvo kuriama. Pradedant verslą, universitete įgautos žinios labai pravertė.“
IMKI – renginys suteikiantis galimybę studentams mokytis ne iš vadovėlių, o iš pasirinktos srities profesionalų. Per renginį vyksta dalyvių kontaktų mainai, tai studentams palengvina praktikos ar darbo paiešką. Kūrybinių industrijų sektoriaus įmonių atstovai ateina susitikti su studentais, siekia bendradarbiavimo su universiteto bendruomene.
Šiais metais renginyje dalyvavo 17 lyderiaujančių ryšių su visuomene, rinkodaros, žiniasklaidos ir reklamos įmonių: 15min.lt, „Rimi“, „Adform“, „Adcom“, „Rekūrai“, „Elitaz“, „Love“, „Idée Fixe“, JAV ambasados Lietuvoje, „Menų spaustuvė“, „VRP Hill+Knowlton Strategies“, „Ad Verum“, Lietuvos Respublikos Krašto apsaugos ministerijos Strateginės komunikacijos ir viešųjų ryšių departamentas, „Digital Academy“, „Videography“, „Socialus marketingas“.