Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Geriausios studentų marketingo idėjos. Finišas

Dar viena pabaiga žingsniuoja į naują pradžią. IDĖJA 2009 pristato 10 paskutinių produktų iš „marketinginių pasakų“ rinkinio ir įsikibusi į parankes visas 40 studentų idėjų, pakeliui į parodą. Užteks virtualių santykių. „Gyvos“ idėjos lauks jau rytoj nemokamai nuo 10 val. Litexpo parodų rūmuose.
IDĖJA 2009
IDĖJA 2009 / Organizatorių nuotr.
Mobiliojo ryšio planas „Studentas“. Pasirinka „Tele2“ užduotis – modifikuoti esamąjį mokėjimo planą „Studentas“ pagal pačių studentų poreikius. Tikslas – bendrauti maksimaliai už minimalią kainą, teigiama išplatintame pranešime spaudai.
 
„Reklamiklis“. Tai apyrankės pavidalo reklaminių pranešimų gaviklis, į kurį klientas gauna norimo turinio reklamines žinutes. Kaip sako produkto kūrėjai – tai stilinga ir praktiška. Jokios nereikalingos indų ploviklio reklamos.

Elektrinis sulankstomas dviratis „eRatis“. Tai kompaktiškas, draugiškas gamtai ir patogus transporto kamščių problemos sprendimo būdas. Įkrauni, sėdi ir važiuoji. Jokių papildomų pastangų ir nė lašelio prakaito, nes šis dviratis važiuoja pats.

„Miss Segway“.
Modifikuota „Segway“ transporto priemonė, sukurta šiuolaikinei versliai, valdingai moteriai. Ir kūrybiškai, kadangi dizainą damos susikurs pačios.

„Sviestepis“. Ši prekė skirta mėgstantiems patogius, greitus ir saugius pusryčius. Patogius? Taip, nes tikras komfortas išsukti sviestą iš tūbelės. Saugius? Taip, nes nereikia papildomų įrankių. Greitus? Taip, nes sviestepis taupo laiką.

DEPECOTM – Do Ecological Paper ECOlogically. Tai modernus įrenginys, perdirbantis panaudotą ir išmetimui skirtą popierių. Ekologiška, saugu ir pravartu.

Higieniniai sėdinukai „CONTROL“. Tai malonaus kvapo higieniniai sėdinukai, tvirtinami prie vartotojo sėdmenų ar šlaunų prieš sėdant ant unitazo. Švara, saugumas ir patogumas – tai, ko dažniausiai trūksta viešuosiuose tualetuose.

Mobiliojo ryšio planas „Pasirink pats!“ Tai dar vienas modifikuotas „Tele2“ mokėjimo planas „Studentas“. „Neatitrauki pirštų nuo telefono klaviatūros visą parą? O gal – akių nuo interneto? Tada mokėk tik už tai, ko tau reikia!” – sako „Idėjos“ studentės.

Ir vis dėlto, kokie unikalūs ir genialūs bebūtų studentai, kartais mąsto labai panašiai. Dar vienas sviestas išsukamoje tūbelėje. Konkurencija parodoje? Darosi įdomu.

„WOW“. Tai kremas, stabdantis nepageidaujamų plaukelių augimą. Jis ne lėtina, ne šalina matomas plaukelių dalis – jis tiesiogiai veikia plauko svogūnėlį ir neleidžia jam toliau augti. Visiškai.

Beje, parodoje kompaniją idėjoms palaikys ir nemokami seminarai su kavinių tinklo „Coffee Inn“ pranešimu „Idėjos įgyvendinimas nuo nulio: „Coffee Inn“ patirtis“, reklamos agentūros „Milk“ pranešimu „Šventoji dvasia, gandras, kopūstai ir kaip iš tikrųjų gimsta idėjos“ bei interneto sprendimų kompanijos „Gaumina“ pranešimu – „Interneto marketingo trendai. Kaip pasinaudoti?“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?