Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

IDĖJA 2009 pristato: Geriausios studentų marketingo idėjos. II dalis

Praėjusį antradienį IDĖJA 2009 pasakojo istorijas apie Paršiukus Čiukus, Knysliukus ir Pukuotukus. Tačiau nulis reakcijų iš skaitytojų. Todėl pakaks gražių pasakų ir skambių reklamų. Šį kartą idėjos tegul kalba pačios.

Nešiojamame kompiuteryje integruotas projektorius. Kiekvienas vartotojas siekia kokybės, praktiškumo ir patogumo derinio. Nešiojamame kompiuteryje integruotas projektorius gali pasiūlyti optimalų sprendimą, teigiama išplatintame pranešime.

„Biok“ produktas vyrams – veido odos prausiklis vyrams „Aras“ su arbatmedžio aliejumi ir „Anti – age“ drėkinamasis kremas vyrams „Aras“ su papaja. Šie produktai pakeičia spuoguotą veido odą: sureguliuoja pH ir „sulygina“ raukšles. Nes vyrai – tyliai ar garsiai – irgi nori turėti sveiką ir gražią odą.

Šildomi vidpadžiai „Klumpės“. Tai – ne tradicinis lietuvių ir olandų apavas. Ir ne storos vilnos kojinės. „Klumpės“ – moderni apsauga šąlančioms kojoms.

„Nuotykis namuose!“ ACME spalvota buitinė technika namams, kuriuose gyvena „gyvas“ interjeras: nuo margų animacinių filmų ornamentų ar EKO stiliaus dekupažo iki visos vaivorykštės atspalvių buitinėje technikoje.

„Biok“ produktas vyrams – veido priežiūros rinkinys „Rytinis šokas“. Dabar moterims nederėtų skaityti, nes ši informacija – vyrams. Nuomonė, kad kosmetika skirta tik vienai lyčiai – seniai pasenusi. Vyrui rūpintis savo patrauklumu, subtilumu ir vyriškumu – ne rekomenduojama, o būtina. „Rytinis šokas“ susidės iš paakių kremo, lūpų balzamo ir tonizuojančio vandens. Skamba moteriškai, bet veikia vyriškai.

Antibakterinių savybių turinčios ir pėdų odą maitinančios kojinės „LA SOCKS“. Prakaitas, nemalonus kvapas ir bakterijos – trys dalykai, sukeliantis daugiausiai diskomforto kiekvienam mūvinčiam kojines. Todėl buvo sukurtos „LA SOCKS“.

Pemzos kilimėlis. Visi žino, kas yra pemza. Visi žino, kas yra kilimėlis. Dabar visi žinos, kad yra pemzos kilimėlis. Naudojamas vonioje tokiu pačiu principu kaip ir įprastinis lauko durų variantas. Basomis.

Motociklininko šalmas su integruota infraraudonųjų spindulių kamera „Powerpuff Helmet“. Novatoriška apsaugos priemonė itin aktuali dabar, kai turime vis mažiau šviesos. Žmonių ir gyvūnų skleidžiami infraraudonieji spinduliai yra aptinkami specialiais detektoriais, todėl sumažėja tikimybė nukentėti tiek motociklų vairuotojams, tiek pėstiesiems.

Dantų šepetėlis „GUDRUTIS“. Pirmasis su unikalia garsine mokomąja programa, kuri mažiems vaikams nemalonų dantukų valymą pavers tikra pramoga.

Marškinėliai „PulSar“. Tai marškinėliai ir širdies pulso matuoklis viename. PulSar“ marškinėliai tinkamas pasirinkimas širdies problemų turintiems žmonėms bei sportininkams, besirūpinantiems sveikata. Bet visuomet galima „būti“ išimtimi.

„ACME“ KITCHEN linija: skrudintuvas, vaflinė, sumuštinių keptuvas ir virdulys. Rytinės arbatos ruošimas gali tapti tiesiogine žodžio prasme spalvotas, jei vanduo virs atspalvį keičiančiame virdulyje. Tuo tarpu ACME KITCHEN sumuštinių moka „išspausti“ rytinę šypseną. Žinoma, duonos riekėje.

Sviestas išsukamoje tūbelėje. Norint pagaminti sumuštinį, reikia duonos, sūrio, dešros, kumpio. Ir laiko, kurio dažniausiai pritrūksta, tepant sviestą.

„Saugūs kulniukai“. Tai batelių kulniukų apsauga, neleidžianti pažeisti kulnų ir įstrigti plytelių tarpuose ar įsmigti kituose nepalankiuose paviršiuose. Kulniukai išlieka ilgiau „sveiki“ ir švaresni.

Apšvietimo sistema „Diena*Naktis“. Apšvietimo sistema, unikali savo modernumu ir naudingumu sveikatai – suteikia galimybę rankiniu būdu ir automatiškai reguliuoti šviesos intensyvumą patalpoje, priklausomai nuo žmogaus akims optimalių poreikių.

„Nelko“. Turbūt dauguma vairuotojų yra patyrę blaivumo tikrinimo „džiaugsmą“, sustabdžius policijai. Nelko alkotesteris padės išvengti šių„malonumų“, kadangi bus integruotas mobiliajame telefone, nešiojamame arba delniniame kompiuteryje. Bet kur, kur yra įmontuota vaizdo kamera ir veikia interneto ryšys.

Visos šios idėjos „gyvai“ ir „iš pirmų rankų“ – nemokamai gruodžio 16 d. geriausių studentų marketingo darbų parodoje IDĖJA 2009 LITEXPO parodų rūmuose.

Kitą antradienį – paskutinis naujų idėjų derinys, o dabar laukiamas jūsų emocinės potencijos rinkinys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?